Gå til innhold

hvorfor stopper bilen?

Ranger emnet


ona

Anbefalte innlegg

kjørte hjem fra jobb i morges. plutselig skjedde det ingenting når jeg trykket på gassen. så stoppet motoren. fikk den i gang igjen før bilen stoppet, men ble litt bekymret. motoren har aldri stoppet på den før. er en 93 mod 240. vet det er lite info for å finne ut hva det kan være. men har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda. den starter og går. den bare stoppet når jeg kjørte i 50kmt...motoren sluknet. fikk den til å starte igjen da. har kjøpt bensinfilter. vet det er lenge siden sist det ble byttet....

 

da jeg startet den i sted "hoppet" nermest mororen noen sekunder like etter start når jeg gav gass... hele bilen vibrerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, har byttet luftfilter. skal bytte bensinfilter. plugger vet jeg at det er lenge siden har blitt byttet. om releet var ødelagt så ville jeg vel ikke fått start på den igjen?

 

Har vært borti det problemet 1000 ganger! Min stoppa tidligere i sommer pga samme problemet. Men jeg lodda bare over printplata, så var den god som ny:) Koster i overkant av 600kr tror jeg.

Men ja, hvis den stopper så starter den igjen etter noen minutt

08' S40 2.0D Summum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti det problemet 1000 ganger! Min stoppa tidligere i sommer pga samme problemet. Men jeg lodda bare over printplata, så var den god som ny:) Koster i overkant av 600kr tror jeg.

Men ja, hvis den stopper så starter den igjen etter noen minutt

 

med printplata mener du da releet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår