Gå til innhold

Hva som kan skje når en kræsjer i over 160 km/t (Advarsel, sterke bilder!)

Ranger emnet


s_18@CH

Anbefalte innlegg

sorry skurk, kan ikke dy meg:D Ganske sikker på at jeg så deg stå og skravle med en anna en i går kveld.. Du sto utafor posten, han du skravla med sto i parkerings lommen med nesa mot bunnpris. du sto utafor han i veibaneen med nesa mot gyda... DET kaller jeg parkering... HEHE

 

ssh...

Ikke parkert, bare stanset.

Hvis det er det verst du har sett meg foretatt meg, så er jeg ikke direkte noen trafikkfare?.

Du er vel ikke militærpoliti du?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke MP nei.

Det værste er det ikke nei.. hehe.. Har sett deg ved to andre annledninger som du har benyttet deg av det faktum at Merca di er bakhjulstrekker...ingen av de var spesielt lure.. En gang i godt driv inn i rundkjøring fra botngård og inn hovedgata.. andre gangen rundt rundkjøringa ved svømmehallen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke MP nei.

Det værste er det ikke nei.. hehe.. Har sett deg ved to andre annledninger som du har benyttet deg av det faktum at Merca di er bakhjulstrekker...ingen av de var spesielt lure.. En gang i godt driv inn i rundkjøring fra botngård og inn hovedgata.. andre gangen rundt rundkjøringa ved svømmehallen...

 

Går an å sladde i rundkjøring med gammel dieselmærce.

Får det til 9 av 10 ganger i rundkjøringa på viklem, for der kan man ta seg fart og bare fyre løs.

Er litt verre i den litt mindre rundkjøringa ved svømmehallen.

Enten går det rett frem, eller så går det beint rundt.

Får det til noen ganger, når det er skikkelig vått da.:chairshot

 

Skjønner kanskje hvorfor jeg har et lite bakakselproblem også du da?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skrur du bil da eller?

Tenker jeg tar litt tid med deg da.. :win

 

Ja.

Jeg skrur en del bil, og hendene mine ser ut deretter.

Som jeg kan telle pr. i dag så har jeg 8 åpne sår eller kutt, tilsammen på begge hendene, som følge av skruing av bil.

Og jada, det har hendt at jeg har måttet sette meg ned for å ta meg igjen opptil flere ganger.

Skulle ønske jeg ikke var sånn, men det er dog sånn.

 

Har det helt jævlig hvis jeg så mye som er nødt til å besøke noen på et sykehus. Blir en smule shaky da ja.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke MP nei.

Det værste er det ikke nei.. hehe.. Har sett deg ved to andre annledninger som du har benyttet deg av det faktum at Merca di er bakhjulstrekker...ingen av de var spesielt lure.. En gang i godt driv inn i rundkjøring fra botngård og inn hovedgata.. andre gangen rundt rundkjøringa ved svømmehallen...

 

Halloduh, hvilken bil kjører du på brekstad da?

Vegar Mollan

 

Omega '94 2.5V6

Ktm Duke 2 '02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry skurk, kan ikke dy meg:D Ganske sikker på at jeg så deg stå og skravle med en anna en i går kveld.. Du sto utafor posten, han du skravla med sto i parkerings lommen med nesa mot bunnpris. du sto utafor han i veibaneen med nesa mot gyda... DET kaller jeg parkering... HEHE

 

hahahahaha....

 

Den "parkeringa" der så jeg også gitt... lekkert :ahahahhaha:

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke det... bedre å rase fra seg litt på banen enn å være helt stokk dum å sette andre i farlige situasjoner.... hvis du liker fart så bestill deg en tur til autobanen i tyskland. der er det i hvertfall lov!!!...

 

Litt sladding her og der er jo bare uskyldig morro, så lenge vi ikke snakker store hastigheter og ukontrollerte sladder med masse biler i nærheten

 

nettopp........

 

 

 

 

Oh fy faen.. du er tett!! nå har du virkelig satt deg selv på hodet..

 

Så litt slædd her å litt der er bare morro plutselig.. Så nå er du enig i at det er greit

og du mener det er helt ok å kjøre fra seg på autobahn?.. herregud for en nisse du er.. her skriker dobbeltmoralen

 

autbahnen har jeg kjørt på en del ganger og hva er så kult å kjøre der i grunn? du har fortsatt bestemor og oldemor som kjører der med deg! autbahn er ikkeno lukka bane om du ennå ikke har fått det med deg!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant det ass, ble bra dobbeltmoral det der, ene øyeblikket er man den største idioten hvis man kjører hardt på vei, og i det andre øyeblikket er det kult å kjøre fort på autobahn og sladde på vanlig vei?

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant det ass, ble bra dobbeltmoral det der, ene øyeblikket er man den største idioten hvis man kjører hardt på vei, og i det andre øyeblikket er det kult å kjøre fort på autobahn og sladde på vanlig vei?

 

Problemet er at det er det HELETIDEN!...

 

Selv om han har kjørt gris før og vet at han har gjort mye galt. så tør han ikke å inrøme det. han føler seg heller mann av å henge på med mr.perfekt bølgen.. for dem er det flest av!

 

 

Feige kjerringer!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 70 km/t er grensa for å overleve front mot front, eller kollisjon mot faste hindre.

 

Problemet er når du kjører i 140-150 ++ da kommer du ikke ned i hastihget før det smeller.. Derfor har vi fartsgrenser som vi har her i norge. Og bra er det.

 

Anngående "flink bilist" og "jeg kan kjøre bra, alle andre er duster"

 

En god billist ungår farer totalt, han er ikke flink til å vrenge unna ulykker...

 

mao BANEKJØRING HJELPER IKKE.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår