Gå til innhold

Hva som kan skje når en kræsjer i over 160 km/t (Advarsel, sterke bilder!)

Ranger emnet


s_18@CH

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fyllekjøring - Idioti!

 

Gjort en gang, var på en øy (storfosna) på fest, dama var sur og skulle begynne å slå for at jeg rydda opp etter henne. Jeg hadde ikke drukket mye, men ble så lei at jeg tenkte at jeg kunne iværtfallj kjøre unna festplassen, orka ikke å være der mer. (Øde øy, ikke trafikk på natta eller noe). Men på turen så hoppa det et reinsdyr forran bilen, jeg bråbremsa. Traff ikke noe dyr, alt gikk bra. Men skvatt så fryktelig og ble så redd da dyret kom at jeg nesten er sikker på at jeg så livet i revy!

 

Jeg har forstått fyllekjøring er livsfarlig, Skal ALDRI skje igjen!! Aldri...

 

Tror vel strengt tatt at omtrent nesten alle ørlendinger har kjørt i fylla på den øya.

Jeg hadde ikke førerkort en gang jeg.

Ble fratatt bilnøklene av noen som jeg var på tur sammen med, og fikk dem ikke tilbake før bilen var plassert trygt hjemme i gårdsplassen min.:D

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neonmuffler. joda. er det helt sikkert. men nå har jeg faktisk blitt tatt EN gang bare for grisekjøring. og mista lappen. alt annet er kun bøter.

 

men hva hjelper det når man ikke kan få oppfylt de andre kriteriene..

 

Skilter, Hvem hvor og når kan man kjøre. og hvor mye man faktisk får kjørt.

 

Tror at sportene man får mest for i penga i landet her er garantert trial og motocross.

 

Gid det var slik med bilsporten også

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, for de som holder seg til bane jah!:) Men så har vi de som må, bare må ut på veien igjen. Da er verden og veiene her i norge blitt bare mer utrygge igjen!=)

 

Og du er mors beste barn når det gjelder kjøring?.....tror ikke det.

Såppas har jeg sett.

Mener jeg så en opel omega, mistenkelig lik din, gå på tværra opp "kaffebakken", og rett etterpå kom det en politibil og kjørte mot politistasjonen.

Holdt ikke på å le meg kvekk ihjel da nei.....ehh, jo.

 

Glad i spøling du tror jeg.:D

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona er best.. tjaaaaaah!

 

Vi må ha skilter. vi må betale i hue å ræva. du kan ikke akkurat kjøre når du vil. og når du har muligheten er det alltid syting om DRIFT VS IDEALSPOR..

 

De som vil slædde leker seg mens de som virkelig tror de er så jævla raske som sliter å ta igjen bila i slædd klager over at drifterne bruker hele banen. blablabla samma dritten hver gang!

 

Det er ikke akkurat som et hvilket som helst motorsenter eller fritidsklubb å bare gå inn å ta seg til rette lissom. det er mye av grunnen til det!

 

men jeg skjønner ikke hva dere i grunn syter over? GRISEKJØRING..... hva forbinder du egentlig med det ordet?? gi meg dette detaljert er du snill!

 

jaa mye mulig det... men er jo foreksempel rånedager på gardermoen motorpark og gatebil treffene, og parkeringsplasser du kan leike deg på,osv... og du sier jeg kan kjøre når jeg vil, er kun om sommeren jeg kan kjøre, og det er kun i helgene. men mye bedre det, enn å kjøre grisete på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er mors beste barn når det gjelder kjøring?.....tror ikke det.

Såppas har jeg sett.

Mener jeg så en opel omega, mistenkelig lik din, gå på tværra opp "kaffebakken", og rett etterpå kom det en politibil og kjørte mot politistasjonen.

Holdt ikke på å le meg kvekk ihjel da nei.....ehh, jo.

 

Glad i spøling du tror jeg.:D

 

Har ikke sagt jeg er mors beste barn når det gjelder kjøring jeg, jeg er mamma's eneste barn som kjører!:)

 

Men jeg kjører langt ifra hva du gjør, og når d jelder spøling! Du liker spøling, spøler overalt, står iro å spøler!? Vitsen?:S:chairshot

Jeg liker å gi på ekstra i svinger for å ha det arti jah, d gjør jeg!:):naaaws elsker det for den del!:)

Vegar Mollan

 

Omega '94 2.5V6

Ktm Duke 2 '02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt jeg er mors beste barn når det gjelder kjøring jeg, jeg er mamma's eneste barn som kjører!:)

 

Men jeg kjører langt ifra hva du gjør, og når d jelder spøling! Du liker spøling, spøler overalt, står iro å spøler!? Vitsen?:S:chairshot

Jeg liker å gi på ekstra i svinger for å ha det arti jah, d gjør jeg!:):naaaws elsker det for den del!:)

Det kan jeg isåfall skrive under på. Er ikke så mange minuttene jeg så en viss Opel Omega 2.5 V6 skli brei, langs oppoverbakken her..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol....... råne dager?? det er jo en ting snuten BURDE gjøre er å rulle inn alle rånere til glattcella det skulle vært forbudt å drive med så evneveik hobby!!

 

jeg møter ikke opp på no rånetreff nei. og P.plasser er ikke aktuelt i mine øyne. jeg liker fart. jeg liker at det går sidelengs og jeg hater å møte det samm apunktet igjen å igjen. derfor kan jeg ikke fordra piruetter! og rundbaner..

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol....... råne dager?? det er jo en ting snuten BURDE gjøre er å rulle inn alle rånere til glattcella det skulle vært forbudt å drive med så evneveik hobby!!

 

jeg møter ikke opp på no rånetreff nei. og P.plasser er ikke aktuelt i mine øyne. jeg liker fart. jeg liker at det går sidelengs og jeg hater å møte det samm apunktet igjen å igjen. derfor kan jeg ikke fordra piruetter! og rundbaner..

 

hvorfor ikke det... bedre å rase fra seg litt på banen enn å være helt stokk dum å sette andre i farlige situasjoner.... hvis du liker fart så bestill deg en tur til autobanen i tyskland. der er det i hvertfall lov!!!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who els? Skurk? Lol, han har jo ikke maskineri til sånt..

 

Hadde jeg hatt maskineri til det, hadde jeg vært dævv.

Hadde i allefall ikke hatt førerkort pr. i dag.

Virker som 80Hk. er mer enn nok for meg.

(heldigvis er det ikke sperret bakende på volvon:chairshot )

 

vmollan: Vet det kjøres litt bil med deg også.

Senest i går jeg så deg kjøre på tværra ut fra narvesen.

Når så du meg foreta meg noe dumt sist?(ikke svar):titties:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry skurk, kan ikke dy meg:D Ganske sikker på at jeg så deg stå og skravle med en anna en i går kveld.. Du sto utafor posten, han du skravla med sto i parkerings lommen med nesa mot bunnpris. du sto utafor han i veibaneen med nesa mot gyda... DET kaller jeg parkering... HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår