Gå til innhold

kjørte av veien ista pga en jævel som brøyt vikeplikten og stakk av fra stedet!

Ranger emnet


2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

det med nye landsmenn og taxi ble jeg utsatt for i dag, ikke langt unda før det smalt.!! nesten så taximannen ble påkjørt fra to kanter. meg og motgående.... smart å kaste seg ut når vi er 30 meter fra han og kjører på forkjørsvei. godt det bare var 50 sone:fatality: smilte og vinka gjorde han også da jeg stod på hornet:hvaskjera

 

kjipt med volvo'n, vil gjerne se at kødden blir tatt!

 

de burde ikke hatt lappen de der azz! hehe.. de yns sikkert at det er helt normalt at de bare kan kjøre rett ut og at alle skal stoppe for dem.. at trodde vel at du tuta for å hilse :hammer

 

skulle gjerne likt å se jæveln bli tatt også, men er vel ikke så stor sjangs for det.. jeg kan jo sende inn skademld til forikringa mi og se om de gjør no..

 

er det du som var kompisen til hansa?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de burde ikke hatt lappen de der azz! hehe.. de yns sikkert at det er helt normalt at de bare kan kjøre rett ut og at alle skal stoppe for dem.. at trodde vel at du tuta for å hilse :hammer

 

skulle gjerne likt å se jæveln bli tatt også, men er vel ikke så stor sjangs for det.. jeg kan jo sende inn skademld til forikringa mi og se om de gjør no..

 

er det du som var kompisen til hansa?

 

haha, ja. kan jo lure på hva de tenker med av og til. holder meg generelt langt unda taxier. synes du skal pushe på litt for å prøve å få ordna det på rett vis, du som er offeret!

 

stemmer, kompiss av hansa!

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slikt er uheldig... var borti en lignende situasjon selv engang...

 

jeg og en kompis hadde veart paa hyttetur, smal vei, men med folk som bor rundtom der, vi holder siden vaar ganske bra, ingen problemer, helt til vi m0ter paa ei gammal dame i en liten Polo, er utrolig hvor stor plass de Poloene tar paa veien, vi maatte unvike ut i gr0fta for og ikke fronte med den, og med vaar flaks, var det en bekk gjemt i no h0yt gress der, saa der stod vi bom fast...

 

Poloen stakk avgaarde som ingenting hadde skjedd, bilen bak oss, kj0rte sakte forbi oss, en splitter ny Mercedes med en sossefamilie i, alle kikka dumt paa oss, hjelpe? hva er det for no?

 

heldigvis stoppa en gjeng lokale ungdommer, og fikk henta en traktor til aa dra oss ut igjen...

 

er mye merklig ute paa de norske veiene...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært en dame. Alle eg kjenner av det mannlige kjønn ville gitt gass som faen hvis de kom ut på en vei og en bil bak de nærmet seg som faen.

Er jo "Gutte-refleks" det!

 

hehe.. det jeg også tenkte.. bare kvinnfolk som ikke vet hvor langt ned gass pedalen går :p alle gutter gasser jo på når de kjører ut sånn.. utenom hvis det er en gamling da.. disse gærne gamlinga finner på mye rart i trafikken.. en jeg kjenner ble litt små påkjørt når han kjørte mc på e6'n og ble truffet av en gammal gubbe i ganske ny mercedes.. komentaren hans var at han fortjente det.. helt uten grunn liksom..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg faktisk har vært utfor noe lignende jeg også. Møtte en pissgul senka audi a3 på min side av veien i en sving. Jeg vrengte ut av veien, men heldigvis var det bare plen akkurat der så det gikk bra.

 

Tufsen som pressa meg av stoppa ikke en gang. Synd han ikke gikk i autovernet på andre sida av vegen. Noen uker senere raser en politibil forbi meg og stopper en bil som kjører langt foran meg. Gjett hvem;)

Ble ganske fornøyd da jeg oppdaga hvem de stoppagrinchy

 

Ikke funnet ut noe mer om bildesperadoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange ikke tenker på er at hvis man kan unngå en ulykke så skal man gjøre det uansett hvem som har skylden..... Er en grusom tanke å smelle i noen når det kan unngås UANSETT omstendighet og hvem som har skylda for hva. Skam dere..., allvorlige personskader kan oppstå og da blir lissom dem få kronene du får igjen for det gamle vraket litt ubetydelige.

 

 

Michael

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig mange ganger jeg har lyst til å dytte folk i bakenden når de stikker inn i veien rett foran meg. Er for snill til å gjøre sånt, men hender som regel at jeg kjører en stund ganske nær bare for å demonsterere...

 

Gjorde rett i å svinge unna. Det er slikt bra folk gjør. Og hadde han hatt noe vett i hodet hadde han stoppet for å se hvordan det gikk med deg og gjøre opp for seg.

 

Kjipt å høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår