Gå til innhold

kjørte av veien ista pga en jævel som brøyt vikeplikten og stakk av fra stedet!

Ranger emnet


2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

Var utti fetsund tidligere i dag og skal handle bur til til volvon og ligger i 70 sona og plutselig er det en kødd som vrenger ut av en avkjørsel med vikeplikt bare 20 - 30 meter forran megså jeg bråbremser og tuter og han jæveln stopper opp så jeg er på god vei til å meie han ned og får så vidt vridd snuta unna og får da sleng på bilen og havner utti gtøfta som skrår ganske mye og lander oppå sånn betongbeskytelse til et kumlokk og det smalt godt! men det værste var at han jævel stakk av og ingen andre gadd å stoppe opp! Var en som kom imot som påstod at det var en mørkeblå mitsubitshi galant og jeg klarte å få med meg at skiltet starta på KF24.

 

Så hvis noen så dette, vet hvem dette er så vennligst si ifra til meg.. og hvis noen ser en lignende bil som starter på det reg nr vennligst skriv opp resten av nr..

 

Angrer som faen på at jeg ikke knuste hele den japsedrittbilen!!!!

 

21112006019.jpg

21112006016.jpg

 

her ser dere hvor bakhjulet landa.. hadde det ikke vært for det jævla kumlokket hadde nok bilen overlevd litt bedre..

21112006014.jpg

21112006024.jpg

 

krysset han kødden kom ut av..

21112006029.jpg

 

21112006032.jpg

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

håper han jæveln blir funnet ja! politi hadde for mye å gjøre i dag så får ikke anmeldt det i morra.. han kan nok vente seg en saftig bot for brudd på vikepliktloven og at han stakk av fra stedet.. servostaget og giroverføringa pluss masse annet har gått til hælvete på bilen min også.. fikk ikke flytta på rattet og bilen gikk i revers når den stod i park.. har en kompis som satt på og en som kom i mot som vitne.. han skjønte faen ikke hva han fyren gjorde og tenkte at det bare måtte gå galt..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting er helt utrolig. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å stikke far noe sånt heller jeg. Er det ikke også en regel at den første bilen som ankommer et sted der det har skjedd ulykke eller at noen har problemer så har han/hun plikt til å stoppe for å tilby hjelp?

 

Uansett, surt dette her! Håper du finner igjen jævelen!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting er helt utrolig. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å stikke far noe sånt heller jeg. Er det ikke også en regel at den første bilen som ankommer et sted der det har skjedd ulykke eller at noen har problemer så har han/hun plikt til å stoppe for å tilby hjelp?

 

Uansett, surt dette her! Håper du finner igjen jævelen!

 

skjønner ikke det heller ass! kunne ha liggi dau nedi grøfta liksom men han bare fortsatt videre.. od de bak så meg jo fly ned i grøfta men ga bare faen.. finns en sånn regel jo.. tok hvertfall 4 min før noen gadd å stoppe.. så kom det en snut ganske fort som var hjelpsom..

 

var etterpå en dodge ram som hjalp meg og dro meg opp av grøfta og da kommer det en sivil snut tuslende og bare spør: hva har skjedd her!?? hvem er føreren av denne bilen!!? han var ikke ute etter lappen min liksom.. vi ble bare forbanna og svarte snuten har vært her allerede.. så da holdt han kjeft..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn idiot kom forran meg for en stund siden.. *Ligger på linken min* Tok ræva på bilen hennes..

Hvordan gikk det med bilen!? Det er jo det viktigste etter deg seff..

 

kjer hele tiden at jeg nesten kjører ned folk som har vikeplikt for meg.. for det meste nye landsmenn i taxi som driter i hele vikeplikta og bare kjører ut i full fart uten og se seg for.. bilen var ikke mye kjørbar siden rattet stod bom fast.. hadde sikkert gått fint hvis ikke kumlokket hadde vært der..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjer hele tiden at jeg nesten kjører ned folk som har vikeplikt for meg.. for det meste nye landsmenn i taxi som driter i hele vikeplikta og bare kjører ut i full fart uten og se seg for.. bilen var ikke mye kjørbar siden rattet stod bom fast.. hadde sikkert gått fint hvis ikke kumlokket hadde vært der..

 

Ja.. De er ikke trygge for 5flate øre.!

De skulle ikke fått lappen før de lærer seg å kjøre skikkelig.!

Men du får bilen på veien igjen?

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. De er ikke trygge for 5flate øre.!

De skulle ikke fått lappen før de lærer seg å kjøre skikkelig.!

Men du får bilen på veien igjen?

 

hvem vet.. kanskje han ikke hadde lappen :p eller at det var en gammal bestemor på 80 år som absolut ikke burde ha lappen.. hehe.. Ække no problem å få den på veien igjen, men har liksom ikke tid til denne bilen akkurat nå.. hadde tenkt å selge'n og er lei av å fikse på'n.. forstillinger har jeg bytta del ganger på den bilen før.. hehe..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt mann!

Men husk at det viktigeste er at det gikk bra med deg, men håper han som brøt vikeplikta dreit på leggen når han stakk av..!

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem vet.. kanskje han ikke hadde lappen :p eller at det var en gammal bestemor på 80 år som absolut ikke burde ha lappen.. hehe.. Ække no problem å få den på veien igjen, men har liksom ikke tid til denne bilen akkurat nå.. hadde tenkt å selge'n og er lei av å fikse på'n.. forstillinger har jeg bytta del ganger på den bilen før.. hehe..

 

Heh.. Vanesak å bytte ja =P

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår