Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

hei,

Siden jeg er ganske intr i foto så tenkte jeg kunne legge ut noen av mine bilder for å få litt positiv/negativ kritikk, ideer osv fra andre folk på forumet her. Siden det er så mange utrolig dyktige fotografer her så er det sikkert noen som kan hjelpe meg litt med å ta bedre bilder. Jeg har dessverre ikke hatt mye interessant å ta bilder av hittil (kun min egen bil), men det kommer flere og mer interessante bilder litt utpå vinteren. Bl.a en rå og rød audi s2 med flakes.

Her kommer det noen bilder, blir glad for kommentarer, både positive og negative :)

 

 

_MG_349715.jpg

 

_MG_353710.jpg

 

_MG_3541.jpg

 

_MG_35261.jpg

 

_MG_3542.jpg

 

_MG_3552.jpg

 

_MG_356029.jpg

 

_MG_356332.jpg

 

_MG_3543.jpg

 

_MG_35802.jpg

 

_MG_3566.jpg

 

_MG_3656.jpg

 

_MG_372030.jpg

 

_MG_371424.jpg

 

_MG_3693.jpg

 

_MG_3097_edit_061023copy.jpgv

 

_MG_3118_edit_061023copy.jpg

 

_MG_36959.jpg

 

_MG_3785.jpg

 

_MG_378910.jpg

 

_MG_3835.jpg

 

_MG_384232.jpg

 

_MG_3824.jpg

 

_MG_384333.jpg

 

_MG_384937.jpg

 

_MG_327019.jpg

 

_MG_3328_mod.jpg

Endret av acoupe

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flotte bilder... kamera og linse bruker du? Jeg personlig ville droppa den hvite borderen du har i bildet. Holder med svart. Isåfall ville jeg hatt den inntil den svarte, ikke 5-10 pixler inn i bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder... kamera og linse bruker du? Jeg personlig ville droppa den hvite borderen du har i bildet. Holder med svart. Isåfall ville jeg hatt den inntil den svarte, ikke 5-10 pixler inn i bildet..

 

Takk for det, har stussa selv litt på ramma. Tenkte å lage en mindre enn, men gidder ikke å gjøre om på disse bildene. Får komme på de neste :)

Jeg bruker canon EOS 350d, orginal linsa og en 75-300mm objektiv.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg på der, en nydelig måte å komme deg inn i "foto-klubben" på forumet! Aboslutt supre bilder! Nydelige, gjennomførte og nytenkende vinkler, fine locations, veldig fin etterbehandling. Alt klaffer! Ser frem til flere bilder fra deg!:)

 

Hvilken 75-300 er det du har? f/?

-

Devil

 

Tusen takk for det, varmer mitt hjerte :)

Ang objektivet så er jeg litt usikker på hva du mener, men det står følgende på det: 1.5m/4.9ft, 75-300mm og 1:4-5,6. Kanskje du får svar av dette :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene bilder, blir kanskje litt mange av samme sort, og noen med litt mye "vinkel" for min smak. Men overall ser det bra ut. Kunne tenkt meg litt sterkere rødfarge på noen av bildene.

Min favoritt er dette:

http://i64.photobucket.com/albums/h175/corradonald3/_MG_384937.jpg

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var rått acoupe! Mye fine bilder, liker godt settingen i tunnelen, spesielt med SOS-telefonen der. Bildene av Polo'en ødelegger serien av Octavia'n din, litt synd det. Du er flink med locations og tøffe settings, stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,

takk for utrolige hyggelige tilbakemeldinger alle sammen.

Ang innstillingene på kameraet er jeg litt usikker på akkuratt hva jeg hadde på bestemte bilder, vet jeg pleier å bruke iso 200 og 400 en del. Når det gjelder etterarbeid så er det for det meste forsterking av kontrast, finjuster noen farger osv.

Det med at poloen ødelegger serien med skoda bildene er jeg helt enig med deg moore, men tenkte jeg bare skulle legge ut de jeg hadde så da ble det bare sånn :)

Finepix: ja skodaen er min, kjøpte den for ett par uker siden, er ute å putrer av og til, kom nettopp hjem fra ørsta etter noen runder bowling :)

 

Hvis bilen holder seg like ren og pen til i morgen, og været holder seg så tar jeg kanskje en liten tur ut å tar noen nye bilder :)

 

Takk igjen for tilbakemeldinger, gir meg utrolig god motivasjon :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår