Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig her, men du skulle nok ha parkert bilen 100% rett/gått 100% midt foran bilen når du tok bilde. Er sånne små ting som irriterer, men pene bilder :)

 

vet, men det er litt småvanskelig og slitsomt når jeg må hoppe ut av bilen hele tiden for å sjekke om den står rett :) var alene når jeg knipsa bildene skjønner du!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, har stussa selv litt på ramma. Tenkte å lage en mindre enn, men gidder ikke å gjøre om på disse bildene. Får komme på de neste :)

Jeg bruker canon EOS 350d, orginal linsa og en 75-300mm objektiv.

 

Det er smak og behag, men du tar virkelig nydelige bilder! Evt. kan du jo gjøre som jeg og de fleste andre, lage en enkel svart border på 10-20 pixler avhengig av bilde størrelse.. Ser renere ut, har du den hvite inni forstyrrer det bilde litt, syns nå jeg:) Men sier det igjen, flotte bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her, men du skulle nok ha parkert bilen 100% rett/gått 100% midt foran bilen når du tok bilde. Er sånne små ting som irriterer, men pene bilder :)

Dette var også noe som irriterte meg ganske mye.

 

Men for all del, du tar noen sykt bra bilder, og gleder meg til å se flere bidrag ifra deg:)

 

Pen Skoda, btw.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har itte så mye peiling på bilder og slikt men detta her falt virkelig i smak!

Det at bilen er knall rød gjør at du får noen fine kontraster innimellom her. Pen bil da, men kjører du fortsatt på sommerdekk? Er kanskje itte snø i Volda? :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår