Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Jeg har itte så mye peiling på bilder og slikt men detta her falt virkelig i smak!

Det at bilen er knall rød gjør at du får noen fine kontraster innimellom her. Pen bil da, men kjører du fortsatt på sommerdekk? Er kanskje itte snø i Volda? :P

 

takk for det, gøy å ta bilder av rød bil ;)

Nei her er det ikke noe snø, men må nok legge om til vinterfelga snart, kan få en skikkelig bot.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skyter du i Raw format?

Du har gode velkomposerte bilder, det eneste jeg har å utsette er det at den flotte rødfargen på bilen din hemmes litt av belysningen på locationene dine, feks i tunneller\parkeringshus ol kan en se litt gul\oransj-skjær i den, samt i kveldsbelysning blir det noe merkbart blått i den.

Dette kan enkelt løses ved å ta bilder i Raw og justere hvitbalansen i ettertid om du ikke orker å fingre med dette direkte, så blir den like knall og fin igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyter du i Raw format?

Du har gode velkomposerte bilder, det eneste jeg har å utsette er det at den flotte rødfargen på bilen din hemmes litt av belysningen på locationene dine, feks i tunneller\parkeringshus ol kan en se litt gul\oransj-skjær i den, samt i kveldsbelysning blir det noe merkbart blått i den.

Dette kan enkelt løses ved å ta bilder i Raw og justere hvitbalansen i ettertid om du ikke orker å fingre med dette direkte, så blir den like knall og fin igjen :D

 

Jeg skyter i RAW format ja.

Rødfargen er veldig konsentrert i bildene, noe som kan være litt tricky å justere. Kanskje det er noen bilder fargen har blitt litt "vrengt" på, det ser jeg selv. Men takk for hyggelig tilbakemelding :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår