Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen, varmer mitt hjerte :)

Spotten på de 3 siste bildene skal jeg tilbake til, likte lyset svært god der så må få tatt flere der, gikk tomt for plass på minnebrikka nesten med en gang jeg kom meg dit :D

 

Hva slags kamera bruker du igjen ? Linser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki ! Gode bilder blir det hvertfall ;) ! Gleder meg til mer ! Gjerne av andre biler også ;) ikke noe negativt med bilen din altså, den er fet ! Men morro å se av forskjellige motiver også :D

 

skal bli flere biler etter hvert som jeg nevnte i starten av tråden her.

Begynner å bli litt lei av å ta bilder av bilen min uansett..hehe..corradoen kommer jo på veien til våren så da kommer det sikkert utallige bilder av den også :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en fin location her i stad, hadde med kameraet tilfeldigvis, men været var veeeeldig uggent her i dag, vanvittig vind og regn. Vaska over bilen i stad med selvvask på statoil, vannet ble ståenes i 90 graders vinkel ut av dysa :D

Men tok et bilde for en liten "teaser", skal tilbake dit når været blir bedre ;)

 

_MG_426721.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en fin location her i stad, hadde med kameraet tilfeldigvis, men været var veeeeldig uggent her i dag, vanvittig vind og regn. Vaska over bilen i stad med selvvask på statoil, vannet ble ståenes i 90 graders vinkel ut av dysa :D

Men tok et bilde for en liten "teaser", skal tilbake dit når været blir bedre ;)

 

Quote=acoupe

 

Tøff location det der! :) Men sommerdekk enda? :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tøff location det der! :) Men sommerdekk enda? :P

 

hehe, ja :)

Bare regn og vind her, skal fåå tatt en foto session før jeg setter på vinterfelgene tenkte jeg, så tipper sommerfelga tar ferie i løpet av uka.

Skal jo snart hjem til lillehammer på juleferie, og da må jeg uansett ha på vinterfelgene, men uheldigvis må jeg være her i volda til 21.desember for jobber helt til da!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en kina til middag i dag, og på turen hjem kjørte vi gjennom tunellen min, så jeg hoppa i baksetet i lente meg ut av vinduet for å prøve på noen bilder. Ble egentlig ikke noe særlig i det hele tatt, men kanskje noen kan komme med noen gode tips for bilder i fart?? :)

 

_MG_4407.jpg

 

_MG_441113.jpg

 

_MG_441820.jpg

 

_MG_4421.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett par bilder liggenes her, ikke noen som er veldig bra men alle liker vel litt bilder uansett? :)

Begynner å bli dritt lei av all regnværet her nå, ikke nok med det så jobber jeg nå nesten hele tiden, og det stopper ikke der for før og etter jobb må det leses leses leses...må prøve å få skvise inn en skikkelig photosession en dag, men for å tøye strikken langt så begynner jeg å bli drittlei å ta bilder av min egen bil!!! Bra jeg er LITT i julestemning ellers så hadde vel alt gått til helvette :D

 

_MG_4488.jpg

 

_MG_44841.jpg

 

_MG_449815.jpg

 

Var litt usikker på om jeg skulle ta med dette bildet, men var litt morsom at det lyser skikkelig masse opp på den ene siden.."step in to the lights and to the other side"

_MG_450825.jpg

 

Husk at jeg tar like gledelig imot negativte tilbakemeldinger som positive, bare det er konstruktivt og kanskje noe jeg kan ta med videre for å forbedre bildene mine :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår