Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Ok. kan du ikke legge ut noen bilder underveis? Glassfiber eller plast? Gratulerer med over 18000 visninger av tråden forresten:)

 

jøss, det var da voldsomt med visninger. Ingen som skjønner at det er en SKODA eller??:P

Ja kan godt ta litt bilder, ligger nede i garasje med litt sparkel nå, men kan begynne å ta litt bilder nå hvertfall :)

Skjørtene er glassfiber replika, kjøpt på bsbildeler. Regner med slike i ABS plast er svindyrt :S

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Fikk voksen og sealeren i helga :)

20100424-_43L9163.jpg

 

Har prøvd de ut på taket, panser og frontfanger, og det ble utrolig blankt :)

Før de sealer og voks ble tatt på ble det 2 runder med Meguiars compound og 1 runde med Poorboys Blackhole Glaze, så 1 lag CG M-seal og 2 lag Swissvax Onyx. Ble veldig blankt, og de fleste swirls og vaskeriper ble borte. Men er fremdeles igjen en del småriper, men trenger litt røffere middel til å få det vekk, og kanskje litt mer trening med maskin :)

 

Taket:

20100426-_43L9271.jpg

 

Og ett bilde for synets skyld. Har forøvrig tatt vekk spylerdysene foran på fangeren, men finnes det orginale deksler jeg kan sette der istede? som er flate.

20100426-_43L9313.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte deksler til Fabia. Ligger bilder av det i tråden min.

Kappet av de orginale festene på dekslene,og hadde tilfeldigvis fått røket av to av klipsfestene til det høye bremselyset mitt. Disse limte jeg på dekslene og klipset de fast til støtfangeren. :)

 

Swisswax er rå! :)

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

Den er også ettermontert, ettersom jeg vet så kom ikke førstegenerasjons octavia med orginal takspoiler.

 

Det finnes original takspoiler fra rs som passer på luka til Octavia I.

Kjøpte det til min forrige Octavia. Om du skal bestille den, så ta med i regnestykket at du også trenger annet bremselys, som skal monteres i spoileren.

 

Forøvrig ekstremt blank og fin Octavia du har acoupe. :-)

Endret av Psykopelle
Glemte å skryte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår