Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Du kommer til å bli veldig fornøyd med produktene fra Meguiars! :)

 

Bruker selv bla denne

IMG_0313.jpg

Gir en veldig fin glans og holder lenge!

Du har tydeligvis ingen problemer med å holde bilen din fin! :)

 

liker å holde bilen blank og fin ja:)

Hvor får du tak i den voksen der da?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kjøpt voksen gjennom et firma vi bruker på jobben som leverer bilpleieprodukter. http://www.norskprol.no

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd noen smågreier.

Har montert sideskjørt(mangler bare å lime på fremste delen, skjørtene er 2-delte), satt på nylakkert list på frontfanger og nylakkert ytterskjerm på førersiden, Alle skjermene har blitt valset ut 1-2cm, samt montert 25mm spacere foran og 10mm bak.

Jeg har bare bilde av valsingen nå, men når jeg får på siste delen på sideskjørtene skal jeg ta litt flere bilder :)

 

Foran med 25mm spacere, det subber faktisk utrolig lite, kun i bratte bakker med full rattutslag, så jeg trenger ikke å heve noe for å at det skal være kjørbart, dette er forresten også den nylakkerte skjermen.

Bilde048.jpg

 

Bak. Her subber det litt så jeg må nok heve ca 2 cm:

Bilde049.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra veldig bra med de skjørtene, ihvertfall ingen andre skodaer som har de skjørtene :)

at de er delt helt foran gjør ingen ting, alle skodaer har jo den streken uten skjørter, veldig bra Stian.... :D

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ja her skjer det ikke stort for tiden!

Men har nå flyttet ifra Volda, og inntatt Horten.

Har kjøpt oss ei ny leilighet i ett borettslag, og her har bilen fått seg en god og oppvarmet garasjeplass under bakken. Så da kan jeg endelig styre litt på bilen på vinteren uten å fryse ihjel :)

 

IMG_9459.jpg

 

Jeg betaler for 2.stk plasser, så for de som ikke vet det har jeg ett VW Corrado prosjekt ståendes i Lillehammer, og den bilen skal også stå nede her i garasjen. Nå gleder meg meg faktisk til vinteren for å nytte meg av de konstante 15+ gradene som er der nede da, dette er luksus for meg :D

IMG_9510.jpg

 

Tipper faktisk det kommer en eller annen Skoda ifra Holmestrand og holder meg med selskap der nede til tider også? Eller hva..........ole?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det gjør det veit du, 15+ om vinteren når man fikser litt småtteri, det høres hyggelig ut. har jo brukt opp noen timer der nede allerede så :)

Bilde 1. bilde i siste postene din var knall bra :D

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er riktig fin!

Morsomt å se den live.

Ta et bilde av baklykta om kvelden, fikk en del komentarer når dere kjørte ivei fra treffet ;)

 

/M

 

takk for det :)

Fikk en så liten detalje så mye oppmerksomhet altså?

 

For de som ikke har sett det har jeg "bygd" om litt på lysene i baklyktene. Jeg har ikke fungerende ryggelys på bilen. Så jeg har koblet om og montert kjørelysene der ryggelysene er, med rød LED pære. Mens bremselysene fremdeles er i de orginale pærene.

Sånn ser det ut på kloss hold hvertfall, har ikke fra lengre unna:

IMG_9467.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett bilen din på treffet,må jeg bare ta av meg hatten! :respect

 

Veldig fine løsninger du har valgt,og bilen ser veldig bra ut i lakk og alt! :thumb

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår