Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den fronten blev pen.

Faktisk litt gøy å se noen som ikke går for RS front :)

 

/M

 

takk for det.

Var faktisk det jeg bestemte meg for veldig tidlig, at det ikke skulle noe rs-front på bilen. Vil ikke gjøre noe alle gjør. Gøy å prøve på noe annet så lenge det ikke blir for mye :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått satt på den nye grillen. Ble veldig uvant, men tror jeg liker det :)

IMG_3927.jpg

 

Og så bilde av takspoileren og lakkert nedre del på bakfangeren, fullasta bil så er litt baktung!

Når jeg kommer opp igjen til Volda neste uke skal sommerfelgene på og bilen justeres ned :D

IMG_3941.jpg

 

IMG_3932.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har endelig fått på sommerhjula og senka bilen. Har fremdeles ca 7 cm å gå på i fronten, men greit å ha den litt brukandes når den brukes daglig :)

Har også muligens fikset meg noen diskre sideskjørt, er egentlig til en annen bilen så må sikket tilpasse de litt. Bilder kommer når jeg begynner å tilpasse de :)

Så har jeg kjøpt inn litt polish osv, tenkte jeg skulle prøve Meguiars i år, siden alle skryter så av det. Så regner med det blir bra resultat, dyreste jeg noen gang har kjøpt!

IMG_8829.jpg

 

Så ett lite stemningsbilde fra kysten :D

IMG_6840-1.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Sånn ser de nye felgene ut :

 

(Ole-mann og min sin bil)

IMG_3024.jpg

 

IMG_2990.jpg

 

Det er Darwin Racing 8x19" et32 med 215/35/19 dekk.

Bygger litt mer ut pga innpresset, og er en del mer dekkstrekk. Så kan faktisk legge de ganske godt opp i hjulbuene. Skal få en kar til å valse ut skjermene litt slik at det ikke subber oppi for mye når den senkes lengre ned..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å bli veldig fornøyd med produktene fra Meguiars! :)

 

Bruker selv bla denne

IMG_0313.jpg

Gir en veldig fin glans og holder lenge!

Du har tydeligvis ingen problemer med å holde bilen din fin! :)

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår