Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

hei,

Lite med skoda folk her så tenkte å vise min nyinnkjøpte skoda octavia. Kjøpte den av aRne eGGe her på forumet. Er kjempefornøyd med bilen, en av de mest behagelige bilene jeg har kjørt. Det er en 2000mod stasjonsvogn med en relativt slapp 1.6 motor, gått ca 117.000km, sånn passe utstyrt og god plass :)

Det som har blitt gjort med den er 19" smc felger, senket 35mm med eibach fjører, proff tona ruter rundt om og lister lakkert i bilens farge.

 

Mine planer:

 

Chrome speilkapper

Chrome list neders på bakluka

Chrome dørhåndtak (litt usikkert ennå)

Sportsgrill

Alu antenne

Linse tåkelys

Xenon i linselysene i hovedlykta

Ovale(?) bakpotter på hver side

Bilstereo, 6,5" Alpine Type X frontsett, pioneer cd/mp3 spiller, pioneer 10" sub og 5-kanals forsterker av ukjent merke.

Litt diverse chrome interiør detaljer

 

Skulle gjerne senket den litt mer, men siden dette skal være en praktisk bruks/familie bil så er det greit å ha litt klaring under på den ;)

Her er noen bilder jeg tok dagen etter jeg kom hjem med bilen:

Hva synes dere? noen som har flere gode ideer til planer?

 

_MG_356029.jpg

 

_MG_356332.jpg

 

_MG_3552.jpg

 

_MG_3542.jpg

 

_MG_35283.jpg

 

_MG_353710.jpg

 

_MG_3544.jpg

 

_MG_3548.jpg

 

_MG_3555.jpg

 

_MG_3566.jpg

 

_MG_3567.jpg

 

_MG_35802.jpg

 

_MG_35823.jpg

 

_MG_3586.jpg

 

stian :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!

 

Se der, go`bilen jo;)

Tøffe bilder må jeg si...bra du tar vare på bilen!:)

 

Ang. de ovale bakpottene...hadde akkurat samme planer som deg der. Tror det hadde gjort seg!

 

Bare å gi lyd hvis du vil ha den grillen. Kan også få tak i en liten hekkvinge til å ha på bakluka hvis det skulle være interessant..original del.

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Se der, go`bilen jo;)

Tøffe bilder må jeg si...bra du tar vare på bilen!:)

 

Bare å gi lyd hvis du vil ha den grillen. Kan også få tak i en liten hekkvinge til å ha på bakluka hvis det skulle være interessant..original del.

 

du savner den nå tenker jeg :)

Hva er prisen på denne hekkvingen da? faktisk tenkt på akkuratt det ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja pokker...så jo meget bra ut. Tøff plass å ta bilder..i tunnelen:)

 

Tror det var ca. samme pris som på grillen. En tusing pluss-minus. De er da ulakkerte etter som det jeg forstod.

 

okey ikke så ille pris det da. Kan komme tilbake ang grill og vinge jeg, bilen er veldig...RØD..hehe, så tenkte å få satt på litt kontraster først, altså chrome speilkapper og list på bakluka ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

 

Nå har jeg bestilt meg noen småting:

 

Teleskop antenne i alu, vil si at jeg kan trekke den ut for å få bedre signal, eller ha den liten for at det skal se bra ut :)

576Speedy2.jpg

 

Chrome dørhåndtak:

B5PASSAT032a.jpg

 

Og chromelist til nederst på bakluka:

skoda-octavia-heck1.jpg

 

Da blir det litt kontrast på bilen :)

Neste på lista er nå tåke linselys og chrome kapper til speil.

Her er også ett par bilder jeg tok av bilen i går, ble ikke fornøyd så skal ta nye i dag :)

 

_MG_3656.jpg

 

_MG_3658.jpg

 

_MG_366232.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har kjøpt deg.

 

Kult med tona ruter og felger med svart senter. Blir litt kontraster til en ellers pen rødfarge.

 

Du har ikke vurdert å bytte fanger foran? Original RS fanger kosta visst rundt 3000,-. Ikke så verst det, og så er den jo tøff også.

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har kjøpt deg.

 

Kult med tona ruter og felger med svart senter. Blir litt kontraster til en ellers pen rødfarge.

 

Du har ikke vurdert å bytte fanger foran? Original RS fanger kosta visst rundt 3000,-. Ikke så verst det, og så er den jo tøff også.

 

takk for det.

Hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok gått for rs-styling og mer senk. Men siden dette må være en praktisk bil med god klaring under, så vil jeg ikke sette på noe større fangere osv. Men kan være mulig med tiden at jeg setter på en annen leppe foran og bak samt noen diskre sideskjørt. Men dette blir da isåfall ikke med det første.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemelding, PerryZaphire :)

 

Her kommer en liten update.

I dag fikk jeg en pakke i posten, h3 pærer til linselysa, JOM antenne og chrome deksler til dørhåndtakene.

IMG_3853.jpg

 

IMG_3852.jpg

 

Er sikkert veldig mange delte meninger om disse dørhåndtakene, men jeg synes det ble helt greit. Får litt annet syn på det når man ser det i virkeligheten.

_MG_390933.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår