acoupe Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Etter å ha sett bilen din på treffet,må jeg bare ta av meg hatten! :respect Veldig fine løsninger du har valgt,og bilen ser veldig bra ut i lakk og alt! :thumb jøss det var da svært så hyggelig tilbakemelding, tusen takk :) Bilen er blank og fin i lakken til tross for en del bruksskavanker da, men det er vel kanskje jeg som ser det best. Er vel å merke en del småting som mangler, blant annet en list øverst på sideskjørtene, så skulle jeg ha funnet en diskre leppe på bakfangeren så den bygger litt lengre ned. Pottene skal forøvrig byttes til helt runde også :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Har blitt litt bilpleie produkter til bilen :) Meguiars NXT wax. Meguiars deep crystal lakkrens Meguiars Endurance high gloss dekkglans Meguiars Gold Class shampoo Meguiars Odor eliminator Poorboys Super Slick & suds bilsåpe Poorboys World Black hole glaze Migliore Bella Lustra Tire Glaze dekkfornyer Armore All semi-blank polish for vinyl Migliore Primo Voks (50% Caranuba :D ) Meguiars NXT metall polish Bilt Hamber clay Diverse microfiber: MICROPAK "Green Monster" Micropak waffle weave glass håndkle Meguiars watermagnet Micropak 530 "Big Boy" Cookie Monster V2.0 Micropak Ultra-Smooth Meguiars washmitt TurtleWax felgbørste Blitt bitt av basillen :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 ooo Nice, der har du pokker med en god liste :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octaviaRS Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 å fy f... hvor mye har du betalt for dette???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 å fy f... hvor mye har du betalt for dette???? noe betalt, noe bytte mot fotografering ;) Skal gi deg en liste på prisene i kveld! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Her kommer prisen på produktene du spurte om, OctaviaRS. Vel å merke at prisene kan variere stort i forhold til hvor du kjøper, det jeg har av Meguiars kjøpte jeg på bilextra, og Migilore og poorboys hos autobahn-bilpleie.no. Du får nok meguiars produktene billigere på nett blant annet. Meguiars NXT wax. 400,- Meguiars deep crystal lakkrens 199,- Meguiars Endurance high gloss dekkglans 199,- Meguiars Gold Class shampoo 195,- Meguiars Odor eliminator 125,- Poorboys Super Slick & suds bilsåpe 199,- Poorboys World Black hole glaze 225,- Migliore Bella Lustra Tire Glaze dekkfornyer 129,- Armore All semi-blank polish for vinyl 89,- Migliore Primo Voks (50% Caranuba :D ) 1290,- Meguiars NXT metall polish 199,- Bilt Hamber clay 195,- Diverse microfiber: MICROPAK "Green Monster" 99,- Micropak waffle weave glass håndkle 115,- Meguiars watermagnet 250,- Micropak 530 "Big Boy" 95,- Cookie Monster V2.0 110,- Micropak Ultra-Smooth 55,- Meguiars washmitt 150,- TurtleWax felgbørste 79,- Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Fet liste det der ja!;) Får jeg spørre om du har testet Migliore Primo'n enda? Har du funnet ut hvordan holdbarheten på den er? Leter etter ny voks nå, står mellom en SV eller Migliore Primo. Og fyller den PB Black hole igjen swirls bra? Har så lite swirls/striper på bilen at jeg vurderer å droppe maskinpolering. Tror Black hole og Primo burde gjøre susen:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Jeg synes den primoen er veldig holdbar ja, dessuten holder den krukka leeeeenge. Men viktig å legge svææært tynne lag. Jeg er utrolig fornøyd hvertfall! Den black hole glazen funker egentlig veldig greit, men ikke på de værste swirls og vaskeriper. Den dekker vel å merke bare, så du er avhengi av ett godt lag med voks over for at den skal holde noe særlig. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Da har bilen fått seg en etterlengtet oppgradering :) Var å kjøpte ett ganske så strøkent interiør fra Octavia RS 02 mod på søndag. Komplett med stoler, seter, dørtrekk, gulvmatter, midskonsol og bagasjeromstrekk. Trekket i midten ser hvitt ut på bildene, men er mere lyse grått. Er noen diverse deksler og lister jeg skulle hatt i sort vel å merke, matcher ikke helt med det nye interiøret. Har personlig god erfaring med vinyllakk, men beste er vel uansett å kjøpe orginale i sort..får se hva det blir til :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Det ble RÅ bra Stian, ooo jeg savner den sølvfarga Skodaen jeg hadde,når jeg ser de seten... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Grattulerer med ny fet interiør! ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Tror dette må være en av trådene jeg har brukt lengst tid på å lese igjennom. Utrolig rå bil! Moro å se forandringene du har gjort, den ene bedre enn den andre.. Terningkast 6!! Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 tusen takk for de hyggelige tilbakemeldingene, ser selv utrolig fornøyd. Er som dag å natt å sitte i :) Mulig det blir rs-ratt og rs-girkule snart og, om det ikke blir for dyrt. Venter på pris fra en kar :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Kjøpte du det RS interiøret som lå til 7000,- på Finn eller? Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Kjøpte du det RS interiøret som lå til 7000,- på Finn eller? det er riktig ja:) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg