Chris-84 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Prøv en S-klasse av det litt eldre slaget, da har du plass til 2 ;) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jeg vurderer å bytte den bilen jeg har nå i en ny en. Grunnen er at dama mi kan bli litt "heit" på biltur, slik at vi må stoppe og få gjort unna sakene. Og så er Opel Astraen litt trang for denslags aktiviteter. Krav: Store bakseter Myke bakseter God plass Ikke skinnseter Vi tenker litt på en Opel Omega. Har noen andre forslag? Er mest ute etter en stasjonsvogn, selv om en Caravelle eller ligende ikke hadde vært dumt. Da vet jeg hvilken person jeg IKKE skal kjøpe bil av.....! Er vel ikke så dumt og ta med seg sånn CSI verktøy når man skal kjøpe biler i disse dager!?? :p Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 gamle vr6`n var strålendet til dette formålet med gode seter som gikk ant å legge rett ut, å når du var ferdig var det bare å gi a et godt spark i ræva å kjøre avgårde me god golf samvittighet:blah: :blah: :blah: kiddie Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Da vet jeg hvilken person jeg IKKE skal kjøpe bil av.....! Er vel ikke så dumt og ta med seg sånn CSI verktøy når man skal kjøpe biler i disse dager!?? :p Puling i bil er jo blitt en sport her i Norge da, er vel endel "pulte" biler rundtomkring :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 vw golf 3, -2-dørs vel og merke. får et flott hotellrom baki der hvis du slår fram setene ;) kan vel ramse opp samtlige stillinger og utførelser som ble utført baki der, en sen sommernatt 06. Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 3 dørs golf 3 ja, det fungerer utmerket. Men, om du er litt høy og brei over skuldrene kan det bli litt trangt. Bra man har mammas Rav 4 da. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 vw golf 3, -2-dørs vel og merke. får et flott hotellrom baki der hvis du slår fram setene ;) kan vel ramse opp samtlige stillinger og utførelser som ble utført baki der, en sen sommernatt 06. EID :P furiaman Sitat: Opprinnelig skrevet av ss242 Vis innlegg Du skaffer ikke større bil, du skaffer deg ei mindre dame jo nærmere 0, jo trangere hull Anders du er SYK :P oppsøk Psykolog! :P Chris-84 Prøv en S-klasse av det litt eldre slaget, da har du plass til 2 plass til Gangbang baki en 126 da ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Caddy med topp på planet og madrass funker....hehe Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Bytt ut dama med ei mindre ei hvis ikke Astra'n holder :D Mye billigere. EDIT: Det var visst foreslått allerede, så jeg får bare si +1. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hvorfor ikke pickup (evt. m/skap). 2 fluer i en smekk, både utendørs og i bilen.. :) Bare ikke brenn deg som meg og kjøpe deg Clio til denslags aktiviteter.. Funker, men dårlig... :) Skal ha den der i bakhodet når jeg ser bilen din ligge for salg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 jøss, må være slapp dame som blir kåt av opel? :p hehe den beste ever:hammer Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg