Gå til innhold

MixTrix: Vw passat 2,8 V6 = streetfighter

Ranger emnet


MixTrix

Anbefalte innlegg

Da er vi begynt å få på senkesettet:

PICT3479.jpg

Her er senkesettet kommet på bak:

PICT3485.jpg

Her er en av mine hjelpere, Børge Vikebø.

PICT3490.jpg

Her er et bilde av bilen når den er blitt senket bak, den ble senket 40mm.

PICT3493.jpg

For de som lurer så er det sett i fra VMAXX

 

 

Senkesettet fremme kommer på i kveld, det samme med de bærearmene/kulene som skal byttes. :D

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ooh.. tøff bil.. Jeg liker passat jeg... :)

Gleder meg til denne er ferdig..

 

Senkingen foran så heftig ut da.. Men blir vel kanskje litt upraktisk å kjøre med.. eller?

 

Du skal ikke kimse av stv da.. de nyeste passat stv er feeeete... :D

 

Flisespikkeri: Ang. girkassen heter det vel Tiptronic, ikke Triptronic eller Triptonic... :happyhappy:

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulstilling? fikser Børge slikt?

 

På noen biler... Desverre hadde han ikke programmet til min bil.. så jeg må finne noen andre som kan fikse det for en billig penge... :D

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eelo: stv kommer nok ikke her med det første... har en liten ting for sedan.. :P

Og senkingen skal nok opp, blir faktisk justert akkurat nå som jeg skriver dette... Det gikk ann å kjøre med slik som den var, men en dump eller to så må det gå jævlig rolig... Og med de veiene som er her.... tror ikke jeg det... :D

Ellers tusen takk for tipset med girkassen, selv om jeg sikkert alltid kommer til å skrive triptronic... :O *lol* "gammel vane vond å vende" eller noe sånt.. :D

 

Rally Koffen: Det er ikke spess fine veier her nei, men det gikk nå på ett eller annet vis, men som sagt skal justeres opp.. :D

 

Lance: Hvordan Børge fikk bilen ned der må du ikke spørre meg om... Men bildene ble nå bra der, så får nå hvordan turen ned der være et mysterium... vil helst ikke vite viss han har skrapt opp alt som heter understell.. :D

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg får fatt i hjulstillingsdataene til passaten så får jeg justert den...

går greit å kjøre bilen i den høyden, kom meg hjem fra bergen med den slik så...

Skal heve den enda mere enn jeg gjorde i kveld, hevet den ca 20 mm, men må ca opp 30 til...

 

tommy w: ja jeg tar hjulstilling. apparatet er egentlig til lastebil, men vi har noe mikk som gjør at vi kan ta personbiler også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy w: ja jeg tar hjulstilling. apparatet er egentlig til lastebil, men vi har noe mikk som gjør at vi kan ta personbiler også...

 

Ja har tatt på volvo før, men nå er dem blitt så streng, men ta å sjekk litt da, jeg trenger en hjulstilling assap, Er bare camperen på ene siden som må rettes litt opp etter et møte med et hull i veien der fjørbeinslageret tok kveld.

(Ps Har specs på grader osv om det er det du lurer på)

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tatt på volvo før, men nå er dem blitt så streng, men ta å sjekk litt da, jeg trenger en hjulstilling assap, Er bare camperen på ene siden som må rettes litt opp etter et møte med et hull i veien der fjørbeinslageret tok kveld.

(Ps Har specs på grader osv om det er det du lurer på)

 

Ja ,ok... kan se om jeg kan ordne noe der ja...har hørt noe om at vi skal ha dataene liggendes inne på en cd, skal etter sigende ligge ved apparatet...

tror jeg skal få ene lærlingen til å legge de inn i dag,så kan jeg justere passaten enten i natt eller morgen natt...

da får jeg lagt inn alle merkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut... Viktig å ta den... :D Lurer litt på å kjøre til førde for å godkjenne det... :P *lol* kommer jo søren meg ikke til her i bergen....

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår