Gå til innhold

MixTrix: Vw passat 2,8 V6 = streetfighter

Ranger emnet


MixTrix

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Weee.... da ser det ut som at ting endelig skal begynne å skje her for fult, felgene er kommet, stylingen har jeg, sponsor er i boks, arbeidet begynner neste mandag sikkert... Da har jeg fått kjøpt meg en bruks bil og greier...

 

Ellers det med vingen vet jeg ikke ennå, den blir sendt til meg på mandag som kommer, vi får se når stylingen er på om den kommer på også, eller om jeg kjører en litt mer clean look...:D

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da får jeg ligge ut litt bilder...:D

 

Her er felgene mine... :

 

DSC003542.jpg

 

Er en fet kant på de, ca 13cm om jeg ikke tar feil... La visa korte mitt inni for å demonstrer... :D

 

DSC003551.jpg

 

Da var litt styling tatt på.... Er litt tilpassing som må til, ikke så mye som vi trodde...:D

 

bilde1.jpg

 

Så var litt bredding bak litt på for å se hvordan det blir... :P

 

Bilde2.jpg

 

Så var litt skjørt og felger på....

 

bilde3.jpg

 

 

Stylingen er ikke skikkelig på ennå, men her er nå en liten forsmak på hvordan det kan bli da....:D

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking good! ;)

 

fortsett å hagle oss med bilder! :partyon:

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg en tur opp til gliset mitt i dag for å se hvordan det går med den....:D

Leverte fra meg vingen som jeg fikk i posten, og sjekket litt småting som avklare lakk, lys, og smått.... :)

 

Her er i hvertfall bildene, mye teip og sånn siden de ikke har begynt å montere det skikkelig ennå, og lokket på felgene er ikke i fordi boltene er for store som står i nå... (silje skaffe nye... ;) )

 

DSC004061.jpg

 

DSC004081.jpg

 

DSC004091.jpg

 

DSC004101.jpg

 

Her er vingen i litt deler...:

 

 

DSC004071.jpg

 

Sånn blir den på, var veldig i tvil om jeg skulle ha den på eller ikke før jeg fikk se den.... Men nå er jeg sikker i min sak, og hva som skjer får dere vente å se... (må holde noe hemmelig og igjen...:P )

 

DSC004111.jpg

 

DSC004121.jpg

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår