Gå til innhold

Utan GOLF

Ranger emnet


Polizei

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor det har blitt en så sur tone her på forumet i det siste.

 

Fyren synes jo bare det var trist å selge bilen.

 

Tror det er sånn for mange, hvis de har lagt ned mye arbeide i bilen.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid trist å selge, håper du finner deg et nytt kult prosjekt.

 

 

Originally posted by rdl

er jo bare en goooooolf.....

hva var egentlig vitsen med den posten, kommer du liksom hit bare for å skape kvalme?

kan godt hende det var ment som en spøk, men begynner i så fall å bli temmelig lei de "festlighetene" rundt på forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

alltid trist å selge, håper du finner deg et nytt kult prosjekt.

 

 

 

hva var egentlig vitsen med den posten, kommer du liksom hit bare for å skape kvalme?

kan godt hende det var ment som en spøk, men begynner i så fall å bli temmelig lei de "festlighetene" rundt på forumet..

 

det er allerede fastslått at rdl er bare en liten syteunge som innerst inne skulle ønske han var en del av vw/golf miljøet.. men i stedet har han blitt nedgradert til å fise rundt i sin ford..

og lar det selvfølgelig gå ut over golf 2 forumet, hvor han absolutt ikke hører hjemme.

 

ps: polizei: når jeg så golfen din på bugrun2k3 var den absolutt i klasse med de top 5-7 beste der.. håper du dukker opp på bugrun2k4 med noe enda finere? ;)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

ps: polizei: når jeg så golfen din på bugrun2k3 var den absolutt i klasse med de top 5-7 beste der.. håper du dukker opp på bugrun2k4 med noe enda finere? ;)

 

Tackar :)

 

 

Meningen var bara att meddela alla golf freaks att nu är lotto golfen såld!!

 

Och så satte jag ut första bilden som jag hade på den!! Tagen då jag var 7År dock är bilden tagen av förre ägaren!! Jag köpte bilen 1998 och då såg den likadan ut aldrig vinterkörd och de senaste 3 åren som jag hade den kördes den inte ens i regn!!

 

Får se vad det blir nu ingen vanlig golf ialf det blir en super golf ;) ingen fjant BMW som alla har eller nån rostig Ford :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polizei: Var ikke meningen å såre deg da. Golfen din var fet den, har selv eid Golf II og liker VW. Den hadde du lagt ned masse arbeid i, det synes! Håper du finner deg en ny bil og jobbe med, vi ser frem til resultatet! Mulig at min lille spøk var litt "teit". ;)

Kör hårdt!:D :D

 

og til dere andre: at dere GIDDER å bry dere med rdl sine kommentarer?:rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår