Gå til innhold

Noen som har bilder av 240 med tåkelys

Ranger emnet


fsl

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser ikke så gærnt ut sammen med de blå hella lyktene da! men er helt eni at det er finere med hvite! har jo nettopp kjøpt bilen så da var jo alt dette på! heheh! men vill tro det blir bytte etter vintern! hehe! holder på og bytter til turbo motor i den nå så rekner med at de fårsvinner i vinter! er veldi dåli plast i disse så de sprekker lett! å da detter de av!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har nesten ingen av dere justert lysa? Alle lyser jo rett i bakken!!!

 

Og til han som monterte dem inn i frontleppa så står de jo og peker rett ned i bakken og har jo ingen fungsjon annet en at det skal se tøft ut. Det er jo også litt greit at det faktsik lyser opp grøftekantene sånn som er meninga.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har nesten ingen av dere justert lysa? Alle lyser jo rett i bakken!!!

 

Og til han som monterte dem inn i frontleppa så står de jo og peker rett ned i bakken og har jo ingen fungsjon annet en at det skal se tøft ut. Det er jo også litt greit at det faktsik lyser opp grøftekantene sånn som er meninga.

 

 

 

sitter du å ser i grøftekanten hele tia når du kjører? jeg får min del synes lysa mine lyser mer enn godt nåkk både fremmover og i grøfta! utroli hvor d lyser fårdi om det ikke ser slik ut!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har nesten ingen av dere justert lysa? Alle lyser jo rett i bakken!!!

 

Og til han som monterte dem inn i frontleppa så står de jo og peker rett ned i bakken og har jo ingen fungsjon annet en at det skal se tøft ut. Det er jo også litt greit at det faktsik lyser opp grøftekantene sånn som er meninga.

 

om du vil ha bedre lys, monterer du noen tusenmetringer... tipper grunnen til at de fleste ikke gidde justere er, nettopp som du sier at det skal se tøft ut... bedre at de lyser rett i bakken, enn rett inn i kupeèn din er det ikke?

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig me vectra.turbo.

monterte lysa får å køyre me park/grøft.

skal eg ha beire sikt monterer eg tusenmeter i grillen.

ta deg ei pære estrewes

 

Hvis de bare monterer sånne lys fordi det er kult, så kan de for guds skyld skru ut pæra. På våt asfalt ser du like lite som om de lyser inn i kupeen, og de har jo overhode ingen praktisk oppgave for føreren av bilen?

 

Jeg savner tåkelysene på min, særlig nå i denne tiden da det blir mye tåke i byen pga elva og havna.. =( En kveld jeg kom kjørende lå jeg i 20 i femtisonen, så ikke bilen foran meg, han var ca 30 meter framover, og man kan jo ikke kjøre med langlys i sånn tåke, og da er det greit å ha tåke/grøftelys...

 

Men kjøp det nå og bruk det fordi det er praktisk, og ikke fordi det er kult, fordi de fleste som har "kule" lys har lys som ødelegger for den som ofte møter dem langs veien.. Hadde jeg hatt bedre tid til tider hadde jeg gjerne snudd og stoppa folk og retta på lys og mere til. Er nesten verre å møte folk med ujusterte tåkelys enn folk som ikke blender ned....

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de bare monterer sånne lys fordi det er kult, så kan de for guds skyld skru ut pæra. På våt asfalt ser du like lite som om de lyser inn i kupeen, og de har jo overhode ingen praktisk oppgave for føreren av bilen?

 

kjører da ikkje med grøftelys om kvelden langs veiene.. bare til cruising o.l

har også irritert meg grønn ove møtende biler som blender ned men nekter og skru av grøftelys.. ser ikkje en dritt! men nå er dette en tråd om 240 med ulike løsninger av montering av grøftelys, la oss ikkje forsøple den med en debatt om justering av grøftelys osv.

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår