T_A_H Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Stå på gutt ;) Så det blir Manuell ja? ;) Takk :D Blir manuell, ja... men prøvestarter mens automatkassa sitter der.... Vanskelig å få solgt automaten :( Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hehe..... Står igjen med ett problem, da... 90 % av alle felger med 5/100 boltsirkel er 17" - 19"..... Mange av de er pene, men de passer IKKE til golfen ;) Må enten bestille nye (for dyrt for meg), sende noen steelies på bredding. Hva koster det, forresten?? Eller så har jeg sett på orginal audi a4/a6 felger.... Mange av de har 5/100. Eller da vente og vente og vente til det kommer noe tils. Har du sett felgene som står på min? Skal selge de etterhvert, men ikke før jeg har kjøpt nye felger. (og nye felger kjøpes ikke før bilen er lakkert og omtrent ferdig montert) Så om du ikke har skaffet felger til da, så vet du ihvertfall om mine. (9x16) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Har du sett felgene som står på min? Skal selge de etterhvert, men ikke før jeg har kjøpt nye felger. (og nye felger kjøpes ikke før bilen er lakkert og omtrent ferdig montert) Så om du ikke har skaffet felger til da, så vet du ihvertfall om mine. (9x16) Syns felgene dine er skikkelig fine, hvis jeg husker riktig (lest tråden din en to-tre ganger;)), og det er en god stund til jeg skal kjøpe felger, så det er mycke aktuelt =) Si ifra da du skal selge de, da ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 får jo en front for 4-5 tusen og det er jo pareing fram til mai... det skjønner jeg at du ikke gidder. Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hehe.... Låser meg inne hos golfen ei helg, så er det gjort.... Å rote fram 4-5 tusen er i meste laget for meg for en grill.. Hvis du skjønner. Sparer til skinninteriør, serru.... men er egentlig ikke så mye mods. skjære av 2 cm av grill, litt plastsveis. Og skjære av litt plast av lyktene+litt sveising i plata... Så er det gjort! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 blir kult detta... har også keen på skin intriør... men det blir bra det du holder på med da..... hva betalte du for motoren.. Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ga 7000 for motor med ledningsnett.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 er ikke så ille det... 2,8l eller 2,9 ? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er en 2,8.... Med coil, vel å merke.... ;) Får jage den opp bittelitt. Med en chip eller noe. Når jeg får råd, i andre omgang! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Beste tips er vel å sette på en turbonator.. http://www.turbonator.com Denne skal visst gi 450hk på den motoren.. ;-) Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 2,9 innsug og gasspjeld skal vel gi 10-12hk på 2,8l. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 450 hk med en slik liten ting er vel å ta i, men så ut som et billig alternativ til kompressor. Men jeg drøyer trimminga til jeg har fått den ferdig og spart opp et litt penger...... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 han som fant opp turbonatoren bør vel legges inn spør du meg.... Det er jo bare fanteri.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 I stedet for å øve på tysk-prøve gikk jeg heller ned å monterte corradogrillen=) Da jeg først kom igang, ver det ikke noe problem... Tok omtrent 6 timer!.... Frontplata passte ikke så måtte sveise og sage i den til jeg ble fornøyd. Men restultatet ble bra, spesielt da jeg enker på hvor mange laken jeg sparte i forhold til rallye grillen! Blir spennende å se på lysvinkelen, men det er sånn elektrisk justering så det burde gå =) Ikke bry dere om den bøyen i grillen på det mørke bildet. Skal varme opp hele dritten og forme den litt. var litt dårlig passform på grillen... Og til slutt et interiørbilde for litt julestemning;) Sveist noen av hullene i gulvet (orginalhull!) med MMG apparatet!!! Hva syns dere?? Kommer en stereoppdatering snart, bare jeg får noen elementer! ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 han som fant opp turbonatoren bør vel legges inn spør du meg.... Det er jo bare fanteri.. ;) Kanskje den gir [liiiiiittegrann] bedre aks, men 450 gamp med en liten drittting til under 500 kr? Godt det var en spøk! Men tuning tar vi i tredje omgang! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg