T_A_H Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Går an det vettu =) Du får sende et pip da du er i nærleiken ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 mottatt.. tar med frontruta da den ligger lettvint til. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ingen hast med den, men kjempefint om du tarn med! Før eller siden må den over skogen! ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 oobs.... Dette hadde jeg ikke planlagt. Det bare ble sånn:hvaskjera Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 mottatt.. tar med frontruta da den ligger lettvint til. Takk for frontruta og besøket =) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 oobs.... Dette hadde jeg ikke planlagt. Det bare ble sånn:hvaskjera hva skjer....? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hva skjer....? Hadde egentlig tenkt å bare ta en sånn små-cleaning, men så vart det bare til at jeg ofret panseret og tok cleanet hele rammevangen :angelsmili: Må vel gjøre sånn på andre siden også da.... for å få det likt :blunk: Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Her er dagens fangst! Ser stygt ut, fordi varmeregisteret har spydd litt vann på delene. Nå er dashen komplett. Bortsett fra vaiere til apparatet. Får se om jeg gidder å stri med airbagopplegget jeg kjippet med! Skal også sette i blått lys. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 kaste rs-fangeren:)? hvis det er styling fanger, kan jeg kjøpe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 kaste rs-fangeren:)?hvis det er styling fanger, kan jeg kjøpe:D Hadde ikke tenkt å kaste den, men skal selge den! Det er stylingfanger, ja. Den som sitter på bilen på de første bildene! Så bare å kjøpe :m'm: Syns bare ikke firkantede, gamle golfen kler fangere med runde former! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 PM om pris da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 pe'em er sendt ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Vannvittig fett prosjekt... Kjekt å bo på landet å ha plass til slike ting.. er noe dritt å bo i byen i ei blokk... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hehe... Kunne aldri ha tenkt meg å bodd i byen ;) Men hadde sikkert hatt andre interesser, som gaming osv hvis jeg gjorde det...... Går sakte med prosjektet om dagen også... Lakken jeg skal kjøpe koster nemlig 7000 kr! Og det er bare lakken :o Så det blir vel sparing i noen måneder :( Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hvilken farge er du det skal ha siden det koster 7 lapper... Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg