bmw320i Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 den røde golfen var fin! ville satset på noe i den stilen:) virker som denna bilen blir bra. morsomt å følge med på en tråd hvor det er fremgang hele tiden. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 den røde golfen var fin! ville satset på noe i den stilen:) virker som denna bilen blir bra. morsomt å følge med på en tråd hvor det er fremgang hele tiden. Hehe.. Takk for det... Må prøve å få gjort noe jevnlig. Får også litt mer pågangsmot av alle hyggelige kommentarer :D Den røde golfen er en av de finere jeg har sett! For ikke å prate om motoren som sitter der!! Har lyst til å bygge en sånn clean 90 stil en gang også, men skal ha små fangere nå, men tror den fargen kler det og;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Har lagt en litt mer detaljert plan over rekkeføkge idag: 1 Sveise bakskjermene 2 Sandblåse understell og noen flekker 3 Sveise andre viskerhull, kanskje sentrere den andre?? 4 Grunne det blåste 5 Hamerite eller noe på understellet 6 Støpe stereo 7 Skaffe girkasse, clutch, svinghjul mm., pedalbrett, vaiere, mere dash og ledninger 8 Prøvemontere og starte 9 Demontere og sprøyte :) Mulig noen endringer, men sånn ca. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 enig det at den røde er sinnsykt pen. trur den fargen blir penest med de gamle fangerene faktisk. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Jeg får finne lakkkoden! Hørte det kommer nye regler om lakk og sånn på nyåret. Da er det ikke lov til å selge annet enn vannbasert lakk !!! :( Så må prøve å skaffe lakken fort som f*. Har forresten fått laget en sånn sak så jeg får tippet bilen 90 grader. En nødvendighet for å få tinnet mest effektivt! Nybegynner på det området, så får ikke til tinning i "seig motbakke" ;) Dessuten blir det enklere med tanke på sandblåsing. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Jeg får finne lakkkoden! Hørte det kommer nye regler om lakk og sånn på nyåret. Da er det ikke lov til å selge annet enn vannbasert lakk !!! :( Så må prøve å skaffe lakken fort som f*. Har forresten fått laget en sånn sak så jeg får tippet bilen 90 grader. En nødvendighet for å få tinnet mest effektivt! Nybegynner på det området, så får ikke til tinning i "seig motbakke" ;) Dessuten blir det enklere med tanke på sandblåsing. Det med lakken er litt rett, det som er produsert i 2006 har de lov å selge fremdeles så lenge lageret rekker, men det er en del spesielle farger som f.eks house of kolor som fremdeles vil bli tilgjengelig. Klarlakken er den samme løsemiddelbaserte som på vann bassert og løsemiddel lakk. Noen tette farger består visst fremdeles av løsemiddel, men det virker som de vil ha bort mest mulig løsemiddel. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 hvis du skal kjøre på med småfangera så har jeg kanskje gti spoiler til deg:-) ..bilder finner du hvis du slår opp nicket mitt på http://www.photobucket.com Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 hvis du skal kjøre på med småfangera så har jeg kanskje gti spoiler til deg:-) ..bilder finner du hvis du slår opp nicket mitt på http://www.photobucket.com Fant ikke noe bilde hvis du mener den under foran, eller var det den oppå bakruta som var på bildet? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Har forresten funnet fram stativet for å tippe opp bilen, så jeg studere understellet nøyere. Men slipper å jobbe noe særlig der, for det var ikke noe truende rust der. Bare noen overflateflekker. *sandblåsing* Jeg tror grunnene til at det var så bra der, var at det var 2 cm med møkk utapå tectylen :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 mente den under fangern foran.. skal være noen bilder hvis du har ork til å klikke igjennom de forskjellige mappene:) poster med mobilen nå så jeg får ikke gitt noen direkte link. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 fant det nå... skal du ha for den a? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 vet ikke . får vel ta en byttehandel eller no.. hehe:) stoler, ruter og andre greier mot ener dela kanskje? ..sanker deler til jeg skal lakke den serru. Men nå får du legge ut no bilder av fremgangen her! Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 vet ikke . får vel ta en byttehandel eller no.. hehe:) stoler, ruter og andre greier mot ener dela kanskje? ..sanker deler til jeg skal lakke den serru. Men nå får du legge ut no bilder av fremgangen her! Ok... Vet ikke om einserdelene mine er noe mot leppa, stolene, og ruta... Men vi får se... I dag har jeg ryddet i garasjen, og satt golfen dit. Ikke noe spennende bilder av det... Bare få hjem et mig apparat, og sveise litt, så er det sandblåsing og grunning! Har også finsparklet framskjermene! Resultatet ble bra. Den ser skakk ut, men det er et luretriks ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Har nå fått noe litt mer brukbart til sveiseapparat. Duger ikke til bakskjermer og viskerhull, men cleaning av vangene går! Her er et førbilde! Sånn ble det. Mangler en liten finish, siden jeg gikk inn til middagen! Men etter litt sparkling er det perfekt!!! Tar den andre i morgen! Batteriet og spylevæsketanken åker baki =) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 skal du pusle litt etterpå? ..skal over på fina'n og steame golfen litt. kunne tatt en tur og titta på doningen da jeg er i strøket:p Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg