TurboTony Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Noe slikt?Syntes kanskje lyktene blir litt store du burde få tak i sånn front jeg har liggene Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 nei. ikke en sånn front. sleng i en 142 grill, da vil den se helt konge ut.... fikk nesten lyst på sånne lykter på min bil... syntes det ser JÆ..,G bra ut. ROCK ON Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 med 4 likter ser den jo litt sån am car ut:P men hvordan blir det med blink lys? må ikke finne på å sette dem i fangeren da for da blir det mere golf:P Planen var å finne noen små rektangulere som jeg kunne felle inn i fanger'n..... Faen ikke så lett å bygge golf:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ble kanskje litt store ja. Opel Manta a lykter da? for små kanskje? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmEz Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 på mantan på bildet er det bmw e30 sine linselys.. passer rett over.. men bmw lampene kunn jo vært kule på den bilen særlig hvis du får på angel eyes i tilleg Siter 2006 BMW 525dt 1999 BMW 328ia (til salgs) 1982 BMW 635csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 enig med tyggern. burde bare kline inn en 140 serie grill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvis du trekker inn ramma rundt lyktene og trekker ut grillen sammen med splittet frontfanger vil du miste nazi-preget... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 140 grill vil ikke passe. I dag har vi laget IC fester og montert den. I morgen må vi på radiatorjakt, prøvemonterte orginal radiatoren i kveld og jeg syntes den er litt for smal. Kompis av meg kjører bergingsbil og han har mange vraka biler stående som han har kjøpt, for reise dit med tommestokk i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Fett prosjekt asså. Jævlig tøft med custom front og ræv. Blir litt sånn 80s custom volvo. hva med noe lignende front som det her? Eller med vippelykter sånn som på dodge charger? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 fy så stygt ikke finn på og ha en slik grill :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 på mantan på bildet er det bmw e30 sine linselys.. passer rett over.. men bmw lampene kunn jo vært kule på den bilen særlig hvis du får på angel eyes i tilleg nei nei nei.. ikke angel eyes på volvo! La det være forbeholdt tyske biler.. vær så snill.. Har jeg forstått 242-t5 riktig så blir det nok stål grill ja.. Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 nei nei nei.. ikke angel eyes på volvo! La det være forbeholdt tyske biler.. vær så snill.. Har jeg forstått 242-t5 riktig så blir det nok stål grill ja.. Blir nok det ja, jo tyngre jo bedre...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvorfor passer ikke 140 grillen? for smal? brei? Du kan jo kopiere "metal"plata fra 68-71 har ferdighetene til det du.. sikker på at du kommer opp med noe spennende, men skal vel fortsat se at det er utgangspungt i en volvo????:win Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvorfor passer ikke 140 grillen? for smal? brei? Du kan jo kopiere "metal"plata fra 68-71 har ferdighetene til det du.. sikker på at du kommer opp med noe spennende, men skal vel fortsat se at det er utgangspungt i en volvo????:win Det er jo ikke 142 forskjermer ,det er 242 og det er plata med panserlåsen også, så derfor passer ikke den grillen. Vi har laget 1 versjon i dag, men jeg ble skikkelig missfornøyd så det må bli en ny til mandagen igjen.... Ja jeg vil at den skal ha volvopreg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Bestilte meg en ny alu-radiator i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg