242-T5 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Legger noen bilder fra en 244 som en svenske driv å bygg.. Ligner mye på ditt projekt... :) Du har ikke linken til det prosjektet der vel ? http://www.gatbilar.se/car.php?car=1215 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Du fant den ja :) flink gutt.. se å nyt.. hehe Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Du fant den ja :) flink gutt.. se å nyt.. hehe .....men det var synd at det ikke var en 242:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Stilig prosjekt du har gående her... Har ikke fått lest alt ennå, må ta meg en kveld i julen å lese også. Men har et lite spm angående denne bukken din. Når du vrir på bilen hvor høyt over gulvet er det høyeste puntet på bilen? Tenkte jeg skulle lage en selv, men om jeg da kan bruke dine mål eller må lage egne pga litt lav garasjeport. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Satt å diskuterte med en kompis i dag, han påsto at jeg behøvde bare en bensinpumpe og det var den i tanken. Jeg sa at jeg hadde lest på forumet her at jeg må ha en sugepumpe i tanken + en trykkpumpe. Vi ble IKKE enige, så nå vil jeg høre hva som er riktig???. Det gjelder til T5 motoren!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 http://www.gatbilar.se/car.php?car=1215 den der var VILL tøft at noen bygger 244 og, Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hvis du setter inn fuel-cell trenger du ikke pumpe i tanken. (Det var du som skulle ha det?) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennl Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Satt å diskuterte med en kompis i dag, han påsto at jeg behøvde bare en bensinpumpe og det var den i tanken. Jeg sa at jeg hadde lest på forumet her at jeg må ha en sugepumpe i tanken + en trykkpumpe. Vi ble IKKE enige, så nå vil jeg høre hva som er riktig???.Det gjelder til T5 motoren!!! Tøft prosjekt du holder på med! Blir litt utenom det vanlige:) Skal du bruke originale oppsettet med matepumpe i tanken og trykkpumpe så må du ha begge, ville kanskje vurdert ei pumpe fra 850. Denne må du da felle ned i tanken slik som den er på 850. Fordelen er jo at du slipper pumpe under bilen som kan kødde til og du får ei pumpe som gir godt med bensin. Her er tilkoblinger både for trykk og retur også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hvis du setter inn fuel-cell trenger du ikke pumpe i tanken. (Det var du som skulle ha det?) Ja det var planen:m'm: , men hvorfor må det være pumpe i orginaltanken men ikke i fuel-cell?:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Fordi fuel-cell har utløpet fra tanken i bunn. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Fordi fuel-cell har utløpet fra tanken i bunn. Ok, det var jo logisk.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Stilig prosjekt du har gående her... Har ikke fått lest alt ennå, må ta meg en kveld i julen å lese også. Men har et lite spm angående denne bukken din. Når du vrir på bilen hvor høyt over gulvet er det høyeste puntet på bilen? Tenkte jeg skulle lage en selv, men om jeg da kan bruke dine mål eller må lage egne pga litt lav garasjeport. Høyden når bilen står på siden er 190cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Liten oppdatering: Bilen er ferdig slipet under, og er i gang med å bytte kanaler. Sveiseapparatet var ikke helt i form i kveld, så sveisingen over kanalen ble så som så.... Fortsetter i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 du gjør en god jobb :) stå på :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ny oppdatering selv om det er dårlig med tilbakemeldinger her.... Fikk lånt sveiseapparatet til kompisen min som driver å hjelper meg, etter at mitt apparat begynte å spytte hønsedritt i går. Det var mye skjult rust under kanalen på andre siden, så da måtte vi til med tynnplater. Her har vi fått sveiset inn nye biter innvendig i kanalen Her har vi fått på kaldgalvanisering og litt lakk. Kameraten min Odd står og sliper sveiser. Blir mye støv etter noen dager med sveis og slip. Fortsettelse følger 3. juledag, nå vil jeg drikke ØL. GOD JUL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg