242-T5 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Lyktene som jeg bestilte er 17 cm. i diameter, og volvolyktene jeg har er 17,5-18 cm. kommer litt ann på hvordan jeg måler, så det kan ikke bli så store forskjellen. :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=182600 Der har du enda en som bygger en 242 med t5 motor:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 litt offtopic her ;) du hetter ikke tillfeldig vis Trond?? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif H Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Har du tengt på å senke takhøyden,Det er tøft også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 litt offtopic her ;) du hetter ikke tillfeldig vis Trond?? Nei jeg gjør nok ikke det. Har du tengt på å senke takhøyden,Det er tøft også. Nei det har jeg gjort med 2 biler før, så denne skal få lov til å beholde taket som det er..... liker bilene best når de er orginale....:volvsmile :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Det går sent, men det går fremover.... Holder på med frontstykket fortsatt, tar litt tid dette luftinntaket under, så derfor har vi ikke begynnt på fanger'n enda. Kjøpte ny sveisemaske i dag...og det var som natt og dag å sveise med. Den nye til høyre. Fortsetter i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Grom maske :) Sveising blir en helt ny opplevelse med no sånt :p Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Orginal du liksom :well: hehe.. Vært på dyrskun og kjøpt maske nå eller? Ser bra ut :) Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Orginal du liksom :well: hehe.. Vært på dyrskun og kjøpt maske nå eller? Ser bra ut :) Dyreskuen er for kuer, :afro og :titties: , nei jeg kjøpte den på J.D.Sveiseservice, det er faen meg den beste sveisemaska jeg noen gang har brukt, den var vært pengene :m'm: :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Du er helt vill med sveiseapparatet! håper du kommer nedover til skien en gang når du er ferdig. Bor i Haugesund nå men får vell se den bilen på stevner etc med tiden tenker jeg:D mye ga du for maska forresten? Kunne tenkt meg en skikkelig god maske jeg også. J.D.Sveiseservice er tingen;) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hehe ja det er bra.. Autoblending er et must, har en speedglas selv! Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 stjelt kemppimaska mi eller? hehehe! Blir helrå bil:D meget spesielt bygge:) gleder meg til og se den gå som jobb på ;):iconsm Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Du er helt vill med sveiseapparatet!håper du kommer nedover til skien en gang når du er ferdig. Bor i Haugesund nå men får vell se den bilen på stevner etc med tiden tenker jeg:D mye ga du for maska forresten? Kunne tenkt meg en skikkelig god maske jeg også. J.D.Sveiseservice er tingen;) Den koster rundt 1300,- men jeg fikk den for 1000,-:thumb (God kunde..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Fant en film fra Bilsport Custom & Performance Motorshow @ Elmia 2005 på nettet, mye volvo og andre biler.. http://www.westcoaststreetcars.nu/custom_motorshow_elmia_2005.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Vi jobber,men det går smååååtttttt........ Vi har begynt på fanger'n, og håper den er ferdig i morgen. Som jeg har skrevet før så blir det mye extra arbeid når alt skal være demonterbart etterpå. Her ser dere vi har sveiset fast det som blir toppen av fangern, fangern skal gå ned til luftinntaket under. De nye frontlyktene og led- blinklysene kom i dag, tror det blir bra. Har ikke fått prøvemontert de enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg