Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lest alle innleggene i denne tråden nå, og det var verdt tiden det tok :D

 

Sinnsyk fin bil du har ;) Hvor mye koster det for å få et slikt monster?

 

He He... har lest en stund du da? byner å bli en lang tråd... snart på tide å slette den å byne på nytt når ny motoren skal inn kansje..

 

Nei vet ikke sikkert hva den har kostet meg,ikke tør jeg tenke på det heller... hadde jeg hatt 50kr timen får alle timene som er nedlakt på denne bilen hadde jeg i alle fall vert MILLIONER

:jackinbox:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har et lite spørsmål... sitter som sagt med tanken om noe slikt selv.. bare orginal v12.. ikke no turbo en så lenge :)

 

og vurderte en e39 men, skjønner at dette blir tungt å få godkjent.. men, du har v12 i en e34 på skilter og godkjent?

 

hva måtte du gjøre for at di skulle godkjenne v12 i denne bilen? hvilket kaross startet du ut fra? m5? 540? 520? 518 :D hehe

 

sitter å leker med tanken på en stasjonsvogn med denne v12ern i, blir jo skikkeli familiebil da :D

 

Fikk du no liste hva som måtte gjøres for og godkjenne det? eller fikk du skrevet ned vekta, eller gjort om til 4personer?

bare lurer på hvordan du fikk det til :D

 

Mvh Raymond R.

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite spørsmål... sitter som sagt med tanken om noe slikt selv.. bare orginal v12.. ikke no turbo en så lenge :)

 

og vurderte en e39 men, skjønner at dette blir tungt å få godkjent.. men, du har v12 i en e34 på skilter og godkjent?

 

hva måtte du gjøre for at di skulle godkjenne v12 i denne bilen? hvilket kaross startet du ut fra? m5? 540? 520? 518 :D hehe

 

sitter å leker med tanken på en stasjonsvogn med denne v12ern i, blir jo skikkeli familiebil da :D

 

Fikk du no liste hva som måtte gjøres for og godkjenne det? eller fikk du skrevet ned vekta, eller gjort om til 4personer?

bare lurer på hvordan du fikk det til :D

 

Mvh Raymond R.

 

 

Per Kristian fikk godkjent en e30 2 dørs med v12 for en tid

 

tilbake, skal det da være vanskelig med din??

 

Eller tar jeg feil Per K???:viske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noen som har fått godkjent for en tid siden men, da var det mulig å justere ned vekt på bilen.. men, det er visst ikke lov lengre.. i håp om å minske ombygging av biler..

 

du kan derimot justere opp vekt om du får dette godkjent av BWM eller lignende.. men, dette er ikke sålett vettu :D

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:usa:

Så iom. at ingen vet dette så regner jeg med at du fikk redusert til 4sitteplasser? eller?

 

hvordan fikk du dette igjennom med skilter? :)

 

Skjønner ikke hvorfor du skal om

registrere får å få endra vekt? dette er uansett uaktuellt pga. lov endring nå. ta å hiv m70 motoren på vekta og sammenlign med m30 motoren. tror du sliter med en slik ombygging nå. var litt enklere før. som tidligere nevnt så hadde jeg også e30 godkjent med V12 motor og det tror jeg bortimot er umulig nå!

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare kvalmt!

Helt rått gjennomført! Har du fått bremset enda?

 

 

BTW når det gjelder wango kan de kjøsse seg!

 

Ringte og hørte på pris i 4" til forden min.. Altså helt rett rør på 1m i 4" skulle dem ha 790kr + mva for!

 

Så kjøpte jeg komplett racing eksos til excursionen min fra usa, 4" hele veien fra turboen og ut , med singel straigh trhou potte på 5" innvendig med frakt og mva levert på døra for 7.000kr!!

Vet ike hvordan de får solgt en dritt! metall prisene er ikke SÅ himla dyre verden over egentlig

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no lest igjennom hele tråden din no, først trodde jeg det var bare et stursling prosjekt med en sliten E34, men nei!, var jo det sykeste jeg hadde sett på forumet her. =D

 

er egentlig ikke noe begeistra over E34, men har fått øynene opp for de også no, selv om det er E28 som gjelder.=D

 

håpe Bmwn er å se på gatebil i sommer?

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva enn du gjør, IKKE slett denne tråden! Dette er en inspirasjonskilde, og en rå tråd å se tilbake på i 'mørke stunder'! Dumt du sletta den gamle Audi tråden, allt som kommer fra oppi verkstedet ditt er det skikkelig klasse over. Fatter ikke hvordan du får det til (og orker!!).

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår