Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

tøft prosjekt..

 

sto i blårøyken av 3 serien din på hamar (max power treff 2005)

ser frem til og stå i blå røyken av denne på max power treff på hamar og :D hehe

 

He he.. var du der ja..

Står vel her en plass du da:partyon: tror disse er tatt der...

 

vinstra2.jpg

bimme.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

V12 i 5 serie gir neppe bedre plass til verktøy oppi tunellen.. For ikke å snakke om dobbel eksos, som sannsynligvis ikke vil ned uten at han demonterer turbo`s IGJEN hehe..

 

Du må ha bra pågangsmot e30big ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tru du kjem t å setta inn ei 6 trinns kasse i stan for automaten! itte så veeldig vannskelig å skjønne.. hehe..

 

HeHe... er nok riktig de.. Blir 6 trinns emanuell desperado nå:driving nå går automaten på dynga.. ingen som vil kjøpe? har 4stk jeg..

 

Var jevlig heldig og fant en "ny" (lagd i -93 da men) 850 csi kasse i sverige.. Disse er det ikke mange av. Så nå er den på tur inn, Sinter plate blir lagd denne uka og trykk plate er skaffet.. Type KRAFTIG..

 

Eller så vil jeg sveise om pleniums kammer/runnere slik at jeg slipper EL-SPJELL motorene... disse er ikke noe serlig samarbeis villige ved høyt turbo trykk har det vist seg,får ofte feil melding etter att du går av gasspedalen brått ved skikkelig med trykk(over 1 bar).. disse brukte jeg jo kun får att det var nødvendig pga automat kassa og signal om gass-spjell posisjon... så nå blir der vanlig gassvire og ikke no EL tull:thumb

 

Slipper også ca 200meter med ledning og 2stk styrehjerner... BONUS:jerkoff:

 

Så da er det bare å gå på med friskt mot igjen til helga... phuuu

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vell ikkje så pes å ta ut automatkassen men sette i manuellen blir nok grisetrangt !! e jo tre gagner så stor som autoaman !! byttet autoamaten i 750`ien min ganske greit med maaange forlengere å førte de på mutrene langs tunnelen å hadde skralle på bakom kassen :) og satt på bolter med brakohode så det ikkje blir så trangt visst det skulle bli en eventuell nestegang ;)

750ia alpina

opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den)

Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte)

motovelo minsk komunist mc

endel annet gull/boss/skrapjern ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vell ikkje så pes å ta ut automatkassen men sette i manuellen blir nok grisetrangt !! e jo tre gagner så stor som autoaman !! byttet autoamaten i 750`ien min ganske greit med maaange forlengere å førte de på mutrene langs tunnelen å hadde skralle på bakom kassen :) og satt på bolter med brakohode så det ikkje blir så trangt visst det skulle bli en eventuell nestegang ;)

 

He he.. 3 ganger så stor er den heldig vis ikke men den er BIG ja..

 

DSC00582.jpg

 

Inngående aksel er 34mm tjukk og sinter plata er 28cm i diameter.. er jo lastebil size det:respect

 

DSC00605.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår