killerFly Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da va bilen søkk hjennomvåt! Bilen har stått uten dørtrekkene og den plast listen neders med døren! Og det var tydligvis nokk til at bilen va ganske så våt innvendig! Noen som har en god ide på hvordan å få ut fuktigheten uten å ribbe hele bilen innvendig og rive opp hele gulvtrekket? På denne årstiden? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ha den parkert i garasje, la vinduene stå på gløtt og sett inn en vifteovn på minst 2000w. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Finn en varm garasje Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 har en teori om hva som kan hjelpe.. hehe.. varm garage åpne vindune kupevarmer og varmepistol? men kanskje ikke la kupe-varmern stå på allt for lenge uten oppsyn... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 kjør varmeapparat på fullt ei god stønd+kupevarmer.. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Finn en varm garasje Eneste er at garasjen våres ikke e isolert og e litt åpen oppe med taket! Så det er litt vanskelig å få varme i den! :( Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Eneste er at garasjen våres ikke e isolert og e litt åpen oppe med taket! Så det er litt vanskelig å få varme i den! :( Kupevarmer i bilen da ;) Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Pressenning :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kupevarmer i bilen da ;) Ja, det blir no i alle fall varmt! Men bare jeg klarer å drive ut fuktigheten med d! =) For det er en del vann! Skal prøve å tørke opp det meste med svamper og avspapir i morgen! Også lurte jeg på om jeg kansje hadde klart å låne en sånn byggtørker på jobben! Men det skulle vært en lettere måte å gjøre det på! Tror jeg får prøve litt av hvert av forslagene! Men er åpen for flere forslag! :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ha den parkert i garasje, la vinduene stå på gløtt og sett inn en vifteovn på minst 2000w. hmm, med 2000w så hadde vel kansje setene røket med? Eller? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Åpne vinduene og sett på kupèvarmeren;) Hvis du har noen kjenninger som har støvsuger a'la Rainbow sine med vannfilter(bolle du fyller) og som også har reversert blås(slik at du kan suge opp vann med) så anbefaler jeg det. Har blitt brukt ofte her ved sprukne vannledninger og tett avløp i kjelleren sånn at det har blitt "overflatevann" :p funker fjell det :D Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 sett bilen under tak, åpne alle dører så fordamper det fort hvis det ikker er for kaldt. Ikke gjør som en del smartinger; lukke bilen helt igjen for å holde varmen inni bilen :P Lite vits da dampen ikke kommer seg ut. Samler seg heller i taket og du blir plaget av gjevnlige drypp når du er ute å kjører :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 kjør varmeapparat på fullt ei god stønd+kupevarmer.. ja, tror faktisk dette holder! Jeg hadde varmeapparatet på i bilen, mens jeg vasket bilen på statoil.. Varmen stod på null, men som alle gromvolvoer, har jeg konstant varme ved ruten og ved siderutene.. Når jeg var ferdig å vaske, hadde kina-sjokoladene som colli la igjen på gulvet mitt smeltet(!). Det var sikkert 45 grader inni bilen,rimelig varmt der ja! Og da stod varmeapparatet på kald!!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Sleng avis i gulvet da, trekker til seg fukt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Legg masse kjøkkenpapir med god oppsugingsevne under mattene for å få opp det værste vannsølet. Så tar du vifteovn som folk sier ei natt for å få det heilt tørt. Funker fett :D Ellers får du jo leid billige tepperensere... Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg