Gå til innhold

Gulbrandsen's 90' 240

Ranger emnet


Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer!

 

Det som var problemet, var at den ringen i bunn som man kan ta bort, på de gamle modellene, ikke var løstagbar på beina som er orginalt levert på bilen min. ( 90 mod )

 

De beina jeg henta hos Ståle ( ss242 ) var fra en sen 86 modell, og der var den ringen løs. Tok ut denne, dyttet ClubSport'a nedi, og det var perfect fit. Da hadde jeg ett STORT smil rundt hodet :) Beina med dempere har jeg ikke satt på bilen enda. Regner med at jeg investerer i nye skiver og klosser. Får se hva det koster først.. Må også sveise fast ene fjærskålen, den var byttet, men ikke sveiset fast, så den lå løst. Dette er fort gjort å fikse..

 

Beina og demperene skal være ferdig montert på bilen innen tirsdag 16. 1. klokka 13.00, og hvis BT ikke godkjenner dette nå, så blir jeg gæærn! Da gir jeg opp og kjøper meg lada! Hehe..

 

Uansett, takk til ss242 for en god handel! :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forresten forskjellen på Girling/Lucas, ATE bremser? Jeg har jo ventilerte skiver, men hva er detta andre? Er det noe av det jeg har, bare annet navn for ventilerte skiver?

 

Titter på mekonomen.no..

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, på f.eks mekonomen? Eller Volvo? Vet du om no pris, eller var det bare for å skrive ett innlegg?

 

sikta væl egentlig at feks bcb og biltema har hjemmesider med priser men mente ikke noe vondt. lucas trur jeg er skiver som ikke er ventilerte..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår