Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hentet nye fjærbein hos ss242 idag. Skal ut i garasjen litt senere idag og demontere de, og se om bilstein'a sklir rett nedi.. Håper det! Det hadde vært deilig.. Kommer tilbake me oppdatering :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hentet nye fjærbein hos ss242 idag. Skal ut i garasjen litt senere idag og demontere de, og se om bilstein'a sklir rett nedi.. Håper det! Det hadde vært deilig.. Kommer tilbake me oppdatering :) se og få rævva di ut og mekk! Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Se å få rævva di opp hit me fjærklemmer!! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hva var det egentlig som var problemet med de gamle da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Nå var det bilen som var sjeiv, og IKKE fjærbeina. Husk at det er svakere hjullager på så gamle modeller, ikke noe særlig å bytte til. Du får komme med updates Gulbrandsen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 vi døtta i dempera istad.. passe som hånd i hanske når vi tok bort de ringa i bunn av beinet.. hakke satt beina på bilen enda.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Stemmer! Det som var problemet, var at den ringen i bunn som man kan ta bort, på de gamle modellene, ikke var løstagbar på beina som er orginalt levert på bilen min. ( 90 mod ) De beina jeg henta hos Ståle ( ss242 ) var fra en sen 86 modell, og der var den ringen løs. Tok ut denne, dyttet ClubSport'a nedi, og det var perfect fit. Da hadde jeg ett STORT smil rundt hodet :) Beina med dempere har jeg ikke satt på bilen enda. Regner med at jeg investerer i nye skiver og klosser. Får se hva det koster først.. Må også sveise fast ene fjærskålen, den var byttet, men ikke sveiset fast, så den lå løst. Dette er fort gjort å fikse.. Beina og demperene skal være ferdig montert på bilen innen tirsdag 16. 1. klokka 13.00, og hvis BT ikke godkjenner dette nå, så blir jeg gæærn! Da gir jeg opp og kjøper meg lada! Hehe.. Uansett, takk til ss242 for en god handel! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Var ikke den sveiset? Han idioten jeg kjøpte bilen av skal være glad han har flyttet til Trøndelag. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hehe.. Det var også noen gamle og utslitte Sachs-dempere.. :P Får sveiset den, også smekke det ihop. Det blir bra :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 ta ut club sporten før du begynner å sveise da. hehe Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hehe, ja.. de er ikke stappa neri enda.. Noen som vet sånn ca hvor mye nye bremseskiver og klosser koster ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hehe, ja.. de er ikke stappa neri enda.. Noen som vet sånn ca hvor mye nye bremseskiver og klosser koster ? spørs hvor du handler de Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 ja, på f.eks mekonomen? Eller Volvo? Vet du om no pris, eller var det bare for å skrive ett innlegg? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hva er forresten forskjellen på Girling/Lucas, ATE bremser? Jeg har jo ventilerte skiver, men hva er detta andre? Er det noe av det jeg har, bare annet navn for ventilerte skiver? Titter på mekonomen.no.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 ja, på f.eks mekonomen? Eller Volvo? Vet du om no pris, eller var det bare for å skrive ett innlegg? sikta væl egentlig at feks bcb og biltema har hjemmesider med priser men mente ikke noe vondt. lucas trur jeg er skiver som ikke er ventilerte.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg