Gå til innhold

hvordan få mere gamp ut av corvette?

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

har noen heftige resepter liggende vedrørende chevy 350, med så pass mye effekt, for det første så må du kjøpe deg nye topper, afr 185cc, eller lignende er bra, ett sett med roller cam,med nytt register, typ hydraulisk må du ha, oppgradering av veivparti, nye lager, råder, stempler, høy volum olje pumpe, du ryker nokk på en 30til 40 tusen bare i deler, når du skal ha såpass med effekt, men det er fullt mulig å få til. Bruker du ståltopper så blir det en 8 til 10 tusen billigere, chevys sine egne race topper er å anbefale, har delenr. du kan også bruke wold product sine 200/180 cc topper disse fungerer også bra, men har litt begrensninger på flowen, sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du mener det! Hvor mye vil det koste a? Å hva er effekten etter montering?

kompressor er å anbefale, med det er svindyrt, koster 25000 bare for kompressoren, komplett sett i fra summit, bolt on, så kommer en ting til, skal du ha forgasser eller innsprut? Dekompremering av motoren må du også, ett sett med smidde turbostempler koster vel, ca 4til5 lapper, nye råder må du ha h beam, som tåler krutt, ny veiv i stål, avhenger litt av hvor mye du lader, full balansering av veivparti koster ca 5 lapper, 4 bolta block bør du ha 2 bolta holder ikke mer en ca 15pci i overtrykk, samme med støpt veiv. spørs også hva du har i fra før av, er det performerance deler det du har? Som du sikkert forstår så er det ikke bare å sette på presse,det er mye å ta hensyn til hvis du skal ha noe som skal holde.Effekten blir i hvertfall ca 650 hk, ca 800nm i moment, totalt så ryker du nokk på ca 60 til 80 tusen avhenger av hva du har, skal du ha ett skikkelig innsprutnings annlegg i tilleg så koster vel det en25000 tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få rundt 450 hk, avhenger det av hva du har i fra før av, hvis det er en orginal 300 hesters motor så har den vel 4 bolta block orginalt. det er bra. du må nokk også bytte til noen topper som puster bedre enn de orginale.Vanlig motor overhalning, med moderat trimming så koster det ca 25 til 30 tusen, ring med sarpsborg motor eller oslo sylinderservice, de kan dette. Det er som regel ingen snarveier og gå, når du skal trimme på en motor, dette koster kroner, men det er rimelige varianter, avhengig av ossen du gjør det, minste pris er nok det jeg nevnte ovenfor, bare hyggelig å kunne bidra med info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 hesters 350, er det rundt 70-71 da?

 

hestene kommer av seg selv, det er dreiemomentet du vil ha! (til gatebruk)

383 stroker kit, bra topper (AFR,Trick Flow etc.), en bra roller kam, innsug og eksos

kompressor og turbo er juks:)

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en crate motor istedet for å trimme på noe gammelt...

Du får kjøpt en 600hk/575 Ft.Lbs 454 small block.

 

Linken under er 415 og 427 med 2 års garanti.

Det får du ikke med noe du bygger sjøl. :shake

 

http://www.worldcastings.com/prods_pages/101000.htm :)

 

Og er ikke det nok for du kjøpt big block også :m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår