bing Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 cosworth på alle måter Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Essex r32 har 320hk og r33 har 330hk :) *pirke litt* Ja stemmer det. Dem har begynt å omgå sin egen politikk med å gå over 280 hk grensa? Dø, nå får du gi deg. Hvor har du fått dette fra? At det kanskje er bremset mer hk enn dem oppga stemmer nok. BMW og Honda har vunnet priser med de respektive motorer. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Beste motoren må vere den som lystrer gasspedalen til einkvar tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Nissan's RB26DETT(2.6l tt rekke6) og Toyota's 2JZ-GTE(3.0l tt rekke6) stiller høyt hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Turismo 3 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 er det ikke en poitikk i japan som sier at gatebiler ikka kan ha over 280 hk da? men det er vel 300++ i de fleste skyline's tenker jeg.. Siter 88 Ford Sierra Rs Cosworth 2wd 75 Ford Escort MK2 RS2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Gran Turismo 3 er det ikke en poitikk i japan som sier at gatebiler ikka kan ha over 280 hk da? men det er vel 300++ i de fleste skyline's tenker jeg.. Jo, opp til 280 hk i bilen så er det forholdsvis lite avgifter, men når man kommer over 280 hk så er det helt sinnsykt med avgifter i de. Er jo en grunn til at de fleste "spreke" japsebiler ikke har over 280 hk. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Turismo 3 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 honda s2000 motorene kasseres når de passerer 50.000.. da er utslippene på dem for høye.. Siter 88 Ford Sierra Rs Cosworth 2wd 75 Ford Escort MK2 RS2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 426 <--- Trenger ikke si noe mere enn det.... Mopar lenge leve!! Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Evjen Jo, opp til 280 hk i bilen så er det forholdsvis lite avgifter, men når man kommer over 280 hk så er det helt sinnsykt med avgifter i de. Er jo en grunn til at de fleste "spreke" japsebiler ikke har over 280 hk. Det magiske tallet 276hp (280 ps, 1ps = 0.98632hp.) er ingen avgiftsskille, men en gentlemans agreement mellom bilbransjen og myndighetene i japan. --- er forøvrig ikke sikker på hva ps står for, har alltid tenkt på "Pferde-stärke" (ikke helt stødig i tysk). Men jeg får ikke det til å rime at de tyske gampene er mindre sterke en de engelske, og anyway: hva f*** gjør de i japan? --- edit: er forøvrig svak for hondas H22A ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Turismo 3 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 jeg tror det pga at hestekretene ikke er de samme i norge som i england eller andre plasser da... for i en plass er det den kraften man bruker å løfte 75 kg 1 meter opp på 1 sekund mens i f.eks england er det 70 kg eller noe.. derfor glir det mer og mer over på bruken av kilowatt Kw.... tror det har noe med det å gjøre.. er ikke sikker.. bare en teori.. Siter 88 Ford Sierra Rs Cosworth 2wd 75 Ford Escort MK2 RS2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Ok. synest godt japsene kunne oppdatert agreementen sin til å være 280 Kw istedet for ps :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Gran Turismo 3 honda s2000 motorene kasseres når de passerer 50.000.. da er utslippene på dem for høye.. Hvor i huleste har du fått dette fra? Er det regelen fremfor unntaket? Sikkert derfor den ble kåret til verdens beste motor mellom 1800 og 2000 kubikk.... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunnyGhost Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Lord Gryphon Holder en knapp på PSA sin 1.9 16v på 160 hk. De fra 88' Viva La France! Siter -88 Peugeot 405 Mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 honda s2000 motorene kasseres når de passerer 50.000.. da er utslippene på dem for høye.. Jeg kaller deg en løgner frem til jeg får se bevis for det du påstod. Og Hondas S2000-motor må være noe av det mest ultimate innen moderne motorkunst, og ingen annen (standard) motor i verden imponerer meg mere enn den. 120 hester per liter er jo tross alt verdensrekord for N/A-motorer :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 V6`ern som sitter i Nissan Maxima er jo blitt kåret til verdens beste/mest avenserte motor mange år på rad, da..;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.