Toyota R Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Så en skikkelig kul caravelle i strømmen i kveld, tror den gikk på 20", så ut som lamborghini-oransje, bygd om til xenonlys som var skikkelig blå og digge, fete fangere foran og bak! Har ikke bilde, men kanskje noen andre har eller vet noe om bilen? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Den var fet, jeg møtte den et par ganger når jeg cruise i stad :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 :pics Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 jeg så den i går, den stod utenfor kinoen i lillestrøm. er mulig det er stylingtech(?) sin firma bil. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 den var innom flere ganger på jessheim i går også... hadde med kameraet, men tenkte ikke på å ta bilder.... :hammer anger2 Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Noe ala dette? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Der har du den, ja! Tøff asså... Satser på at han venter på senkesett... hehe! Men råå bil! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 tøff audi look-a-like fanger.. noe forstørra å forvridd men.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det er http://www.streetdesign.no som selger slike sett til disse bilene, evt de leverer fabrikknye biler med dette utseendet.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 var ihvertfall en av de fresheste caravellene jeg har sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 er ikke akkurat den bilen der, men har nok samme kitet tror jeg. spotta den på strømmen utenfor Bowling 1 for en ukes tid sida.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 er ikke akkurat den bilen der, men har nok samme kitet tror jeg. spotta den på strømmen utenfor Bowling 1 for en ukes tid sida.. så på Jessheim for en stund siden også, Men jeg hørte at det var Pop off ? og tdi .. noen som kan bekrefte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tøff bil, men klarer ikke helt den fronten, bilen er altfor høy til den looken der. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Den Caravellen er streetdesign sin som holder til ved olavsgaard, den står til dagelig utenfor der eller er ute å har litt showoff ;) Å ja bilen har dump. De selger dump kit til dieselbiler Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 håhå :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg