Gå til innhold

Hvorfor "gidder" vi ikke å diskutere på Amcarforumet?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk gidder skrive på AMCAR her lenger etter at http://www.amcarforum.no ble oppretta... Men det er min mening.

 

 

Fordi etter å ha vært innom der en tur nå som du har lagt ut adressen....

 

Så kikket jeg innom der....

 

For meg så var der mye sørgelig lensnig...noe bra, men meste går i samme ånden som resten av Amcar norge med sine flotte amcarklubber fulle av 40-60 åringer som tror de eier hobbyn,bilene skal for all del være orginale og forrandring... det gjør de:puke: ....

 

og når en ser litt statistisk på det....

 

Så var det jo hele 280 brukere der inne i forumet....

Hvor mange av de er aktive på en dag??

 

Å når det var hele 22 pers innom som mest på en gang...16 juni....

 

Ja da forteller vel det det meste, om hvorfor vi holder oss her!

 

Til opplysning.... så var det nesten 1.000 visninger av MIN tråd her på amcar delen i går!:disco

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HELT enig med Bead Lock. Bilforumet er det suverent beste forumet i Norge for amcars. En annen ting som gjør bilforumet bra er nettopp at det ER andre grupper enn kun om amcar, som vi amcar-folk nyter godt av. F.eks er jeg like ofte innom teknisk, veteranbiler, sveising og annet bilrelatert-gruppene. Her kan vi benytte oss av bilkunnskapene til folk som kanskje aldri er innom amcar trådene. Helt topp.

 

Innlednings spørsmålet er litt "skummelt" for avsender fordi det er så fristende å snu det på hodet: Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å surfe på amcarforumet.no sålenge vi har bilformet.net?

 

Men for all del. kjør på. Jeg er med.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for tråden til Bead-lock hadde jeg aldri fått smaken på v8, hotrod og amcars generellt. Da hadde jeg fortsatt trudd vtec var rått :D

DERFOR holder vi på her på bilforumet.net

Er ikke VTec rått? :doh

 

:hammer

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay dette er det mest aktive amcarforumet men det betyr ikke at selve forumet er bra, det som er bra her er de som henger her. Selve forumet (hvordan det er laget å hvordan tilbudet er) er otroligt dårlig.

 

Andre forumer har MYE bedre tilbud, man kan kjøpe å selge, det er spesialiserte forumer (lakk, motor, felger......).....

 

Her er det forbud for å selge,kjøpe å bytte, det er rette å slett jæ....li dårlig.

Få tak i deler er EN vesentlig del av i vart fall min bilhobby.

 

Håpet at moldestukforumet skulle ta av, men det ser ikke ut slik.

 

Det er faktisk vanskelig å forstå hvorfor vi envises med å være her, hvorfor går vi ikke over til moldestuket eller amcar forumene? Er det for at vi som liker amcar er så konservative......?

 

Det er MANGE andre spesialiserte forumer som er bra uten at andre en de som er spesielt innteresert henger der.

 

Skulle virkeligen ønske at vi sammlet beveget oss over i amcar eller moldestuket forumene forumer med et brett tilbud tjenester.......men vi henger her.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay dette er det mest aktive amcarforumet men det betyr ikke at selve forumet er bra, det som er bra her er de som henger her. Selve forumet (hvordan det er laget å hvordan tilbudet er) er otroligt dårlig.

 

Andre forumer har MYE bedre tilbud, man kan kjøpe å selge, det er spesialiserte forumer (lakk, motor, felger......).....

 

Her er det forbud for å selge,kjøpe å bytte, det er rette å slett jæ....li dårlig.

Få tak i deler er EN vesentlig del av i vart fall min bilhobby.

 

Håpet at moldestukforumet skulle ta av, men det ser ikke ut slik.

 

Det er faktisk vanskelig å forstå hvorfor vi envises med å være her, hvorfor går vi ikke over til moldestuket eller amcar forumene? Er det for at vi som liker amcar er så konservative......?

 

Det er MANGE andre spesialiserte forumer som er bra uten at andre en de som er spesielt innteresert henger der.

 

Skulle virkeligen ønske at vi sammlet beveget oss over i amcar eller moldestuket forumene forumer med et brett tilbud tjenester.......men vi henger her.... :-(

 

 

Snakker om du a ?

Lakk forum

 

Motor kan taes på teknisk

 

Til salgs

 

Du finner hvis du leter :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hvorfor ikke bruke alle forumene, både dette, amcarforum.no og andre som finnes?

Da får en jo "inputs" fra alle leire!

 

Her på bilforumet.net er det jo flere forumer for amerikanske biler.

AMC

Chevrolet

Chrysler

Dodge

Ford

GMC

Hummer

Jeep

Lincoln

Plymouth

Pontiac

Og Amcar generelt!

 

Kjøp&Salg virker fint hvis en lager en bra topic!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel de delene som det går mest av som ligger der.

 

Å lage et underforum på Amcar med K&S kan jeg ikke svare noe på da det ikke er opp til meg, men personligt kunne jeg tenkt meg dette istedenfor et felles K&S.

Men jeg tror "problemet" blir at da skal alle ha et slikt, spesielt Volvo-folket har etterlyst dette.

Vi får nesten vente og se litt.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel de delene som det går mest av som ligger der.

 

Å lage et underforum på Amcar med K&S kan jeg ikke svare noe på da det ikke er opp til meg, men personligt kunne jeg tenkt meg dette istedenfor et felles K&S.

Men jeg tror "problemet" blir at da skal alle ha et slikt, spesielt Volvo-folket har etterlyst dette.

Vi får nesten vente og se litt.

 

Skjønner problemet! AMCAR er jo underrepresentert på forumet (i forhold til volvo feks), så det kan jo by på noe missunnelsesproblemer.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med Mr.TransAm.

Umulig å finne noe i kjøp å salg. Mye av det jeg kunde tenke meg å kjøpe vet jeg ikke at jeg trenger før en det er til salgs. Jeg har ikke tid å skrolle igjenom hunderevis av volvodeler for å finne en del jeg ikke vet at jeg trenger.......

 

Bruk funksjonen "search this forum".

Forøvrig les min signatur....

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med Mr.TransAm.

Umulig å finne noe i kjøp å salg. Mye av det jeg kunde tenke meg å kjøpe vet jeg ikke at jeg trenger før en det er til salgs. Jeg har ikke tid å skrolle igjenom hunderevis av volvodeler for å finne en del jeg ikke vet at jeg trenger.......

Bruk søke-funksjonen... ;)

De forum jeg bruker for kjøp og salg er det flere 100, hvis ikke tusen annonser hver dag. Det er bare å søke etter det du skal ha, så slipper du Volvo osv... ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår