Gå til innhold

elendig reklame for Max power

Ranger emnet


Jonolav95

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når man har lest gjennom denne tråden ser man jo at overskriften "elendig reklame for Max power" faktisk er god reklame. Hvor mange har bestilt nå? :P

 

 

All reklame er god reklame:)

Selv kommer jeg vel ikke til å lese bladet, gratis eller ei.. For lite saabstoff;) ihvertfall slike gamle gode som jeg har.. hehe:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All reklame er god reklame:)

Selv kommer jeg vel ikke til å lese bladet, gratis eller ei.. For lite saabstoff;) ihvertfall slike gamle gode som jeg har.. hehe:)

 

mvh oddi

 

Du kom meg i forkjøpet Oddi.. All reklame er god reklame:)

 

 

Har akkurat sendt Espsko en liten Pm anngående min, kansje jeg/vi er heldig:)

 

Mvh Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Nå skumleste jeg bare hele tråden, men. Leste noen Betingelsene? :)

 

 

Ja, det tengte jeg på å!

 

Herregud for en gjeng med suppehuer!

 

Max Power er og forblir Norges beste bilblad. Har abbonert siden starten, og angrer ikke! Vært hver eneste krone!

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratis blad er mottat

nå har jeg fått nytt blad med regning på 145 kr..

jeg ble automatisk abbonent og det var jo ikke en del av avtalen.

noen andre som har opplevd dette?

 

Som jeg nevnte i en annen tråd her: Vi kjørte to forskjellige tilbud. Med det ene fikk du gratis blad, no strings attached. Med det andre fikk du gratis blad, og måtte avbestille hvis du ikke ville fortsette å abonnere for 145 kr pr tre nummer. Dette sto selvfølgelig i betingelsene når man registrerte seg.

 

Når det er sagt, vi lurer ingen. Vil du ikke abonnere, gå inn på http://www.kundeservice.com og stopp abonnementet ditt. Det er ikke verre :)

 

Edit: Til dere som leser Max: Takk for gode tilbakemeldinger! Til dere som ikke leser det fordi vi ikke har Saab-stoff: Følg med fremover, vi har et par fete Saab'er coming up ;)

 

Espen

Max Power

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis du ønsker å fortsette abonnementet vil du motta dine neste tre utgaver av Max Power til kun kr 75. Etter introduksjonsperioden vil ditt abonnement automatisk fornyes til kun kr 145 for 3 utgaver"

 

Jeg fikk gratis blad. Og idag fikk jeg ett blad til, med en faktura på 145kr. Burde det ikke vært en faktura på 75 kr, så en på 145 når jeg har motatt de 3 bladene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har lest gjennom denne tråden ser man jo at overskriften "elendig reklame for Max power" faktisk er god reklame. Hvor mange har bestilt nå? :P

 

Kall det hva du vill.. når du ser hvor mye rot å drit det er.. så veit jeg ikke om det er så god reklame likevell..

 

Men maxpower har jo fått mye oppmerksomhet pga reklamen. ikke alt av den har vært god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte i en annen tråd her: Vi kjørte to forskjellige tilbud. Med det ene fikk du gratis blad, no strings attached. Med det andre fikk du gratis blad, og måtte avbestille hvis du ikke ville fortsette å abonnere for 145 kr pr tre nummer. Dette sto selvfølgelig i betingelsene når man registrerte seg.

 

Når det er sagt, vi lurer ingen. Vil du ikke abonnere, gå inn på http://www.kundeservice.com og stopp abonnementet ditt. Det er ikke verre :)

 

Edit: Til dere som leser Max: Takk for gode tilbakemeldinger! Til dere som ikke leser det fordi vi ikke har Saab-stoff: Følg med fremover, vi har et par fete Saab'er coming up ;)

 

Espen

Max Power

 

Her er din gratis utgave av Max Power... Bla bla bla...

Dette er et tilbud til deg, hvis du ikke vil fortsette som abonnement trenger du ikke foreta deg noe og du vil ikke høre noe mer fra oss.

 

Dette stod i brevet som følgte med gratis bladet. Fikk for 2 dager siden nytt blad med nytt brev og giro pålydene 145 kroner.

Kan du forklare dette?

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår