740-geir Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 jeg mener at slangen til måleren skal sitte på slangen mellom wastegaten og turbon! men hva med bensintrykket?? noen som vet?? :):S er åpen for forslag her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 måleren skal sitte på innsuget.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hadde det samme problemet på min for en stund siden, det var den originale slangen mellom LMM og Turbo som var årsaken. Den strupte seg når turboen begynte å lade.. Jeg løste problemet ved å sette 4-5 slangeklemmer fordelt på slangen, slik at det blir tvinget til å holde seg rund. I ettertid byttet jeg til en stivere slange. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 men motoren har funka fint før.. hvorfor skal den plutselig bli sånn.. jeg prøvde å kjøre med en annen lmm, som var kass.. og da fikk jeg samme symptonene. bare mye verre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 men motoren har funka fint før.. hvorfor skal den plutselig bli sånn.. jeg prøvde å kjøre med en annen lmm, som var kass.. og da fikk jeg samme symptonene. bare mye verre! Hehe, motoren funka fint før, ja det stemmer nok det... Dette er jo ting som kan skje helt uten forvarsel... Blir det samma som å spørre hvorfor bilen plutselig stoppa når du er bensintom, den funka jo supert 10 minutter før den stoppa...! Ang problemet ditt: Prøv det som virtual sier, hvis dette hjelper, så går du til anskaffelse av en "sterkere/stivere" slange mellom LMM og turbo... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 har nå sjekka om d er slangen.. det er det ikke.. den er helt fin.. trekker seg ikke noe sammen. er nok lmm! skal gi beskjed bare jeg får tak i en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hva trykk skal en btr ligge på ca ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 trykket før fuelrailen er i hvertfall på 3 bar i min bil når jeg er ute å kjører hardt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 fant feilen.. måla på lmm. og verdiene på den er ikke helt bra.. men sjekka lambda sonden oxo.. den er kass.. prøvde en annen.. da gikk den knall.... så feilen ligger i lamda sonden.. men skal bytte Lmm alikavel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 neida.. vakke de to .. lmm'n er fin og har en ny lambda sonde i nå.. men den går fortsatt forjæveli.. bynner å lure på hjernen nå ass? men skal prøve med en annen slange mellom lmm og turbo! er helt noob når det gjelder bil.. skjønner ingenting av det her?? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hvis bilen har stått lenge i ro som du sier, så kan det jo være dysene som har blitt delvis tette.. Hvis du ikke finner feilen, kan du jo få dysene testet. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hadde tenkt å teste det i marra.. og sette på noen slangeklemmer på den slangen mellom turbo og Lmm!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Husk på at det skal ikke så mye til før den slangen suger seg sammen, det er bra mye luft som går gjennom den over kort tid. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Bensin trykke ditt skal være 3 Bar på tomgang! å 3 bare + Turbo trykk når du kjører! Jeg har 3 bare på tomgang å 3.9 bare når jeg kjører pga jeg lader 0,9 bar :) Sånn ca:) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 vakke slangen som trakk seg sammen heller.. men tror jeg har funnet feilen... skulle sjekke tenninga i stad.. og den vakke helt good .. gnistra helt villt. alle ledninger sitter slik det alltid har gjort.. noen som vet hva det er?? er det ikke noen styre enhet til tenninga?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg