Gå til innhold

funnet feilen = banke sensoren

Ranger emnet


740-geir

Anbefalte innlegg

gjett hva dere.. bytta pumpa i tanken, og bilen er like jævli. holder igjen akkuratt i det turbotrykket kommer. men etter 4krpm så går den vasst!

 

det positive er at de fæle lydene i pumpa under bilen ble borte!

 

skal bensinpumpa under bilen lage lyd? mi lager ganske så bra lyd..kan det ha noe med pumpa i tanken å jær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gigasss: sjekk om du har turbotrykksvakt.. min kutta under fullt trykk.. hvis du følger den orginale slangen til trykk-måleren. så ser du under ved pedalene så ser du den deler seg med et t-stykke. den ene enden går på måleren og den andre til trykkvakta. ikke koble ut ledningen til enheten men dra ut t stykket og skjøt slangen med et kobber-rør ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. nå har jeg fått tak i 2 nye hjerner.. håper at driten vil gå da!

 

tviler... =/

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojda, sikker på at detta komer til å funke? Fordi LH 2.2 fra Usa er ikke lik som LH 2.2 her hjemme...:wonder:

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen.. gjett hva.. bilen går fortsatt ikke.. gir opp hele bilen snart.. har prøvd alt jeg kommer på. skal prøve å bytte hele fordeleren fra bilen til far min i marra.. og se om min bil vil gå da.. fikk de nye hjernene i dag.. men hjalp ikkeno.. er det noen som vet hvor jeg kan få chippet hjernen min.. er til lh 2.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen.. gjett hva.. bilen går fortsatt ikke.. gir opp hele bilen snart.. har prøvd alt jeg kommer på. skal prøve å bytte hele fordeleren fra bilen til far min i marra.. og se om min bil vil gå da.. fikk de nye hjernene i dag.. men hjalp ikkeno.. er det noen som vet hvor jeg kan få chippet hjernen min.. er til lh 2.2

 

ingen som lager chip til 2.2...kun 2.4

 

du har kobla fra trykk-giveren din? så hjernen ikke kutter? Og bensintrykket er ok, selv på maks ladetrykk?

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. har nå byttet luftmengdemåler, tennkabler, rotor, bankesensor (knækksensor på svensk),og coil.. er spent nå.. har ikke prøvd bilen ennå.. men tviler på at dette har hjulpet.. virka ikke med denne lmm'n før.. men det var når jeg hadde koblet + og - feil på coilen..

 

har snakket med noen "eksperter" som har drevet mye med trimming av volvoer etc. de sier det kan tyde på lmm-feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår