Gå til innhold

Waalseth

Bruker
  • Innholdsteller

    241
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Waalseth

  • Bursdag 11/28/1988

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    740tic
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    lærling
  • Motor (eks 1.6)
    b230et
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    rfl dompventil,opent filter,3" jt ,chipp ++
  • Fylke
    Ørsta

Contact Methods

  • Bosted
    Ørsta

Waalseth's Achievements

  1. har svinghjul frå en ET motor..jor de samme som en kompis gjor..stilte regiseret så de stemte overens,såg at stempel 1 var i topp,og satt tappen på svinghjulet midt på startmotoren..
  2. har fått bygdom til manuel(m47kasse) hydraulisk clutch osv..men er så rar på turtal,merklig gass...ruser seg opp på turtal til rundt 2000 - 2500 når eg har inn clutchen,å mellom gir osv..å om eg trykk inn gassen litt(feks på tomgong) da dett den ned til vanli turtal ijenn:confused: å fekk høre me en kompis at de kom endel flammer ut av potta når eg girer..kansje litt kult men :P årsak? skal ikkje stilles noe på bensintilførsel eller nåke etter ombygging?
  3. funka bra det der..takker :)
  4. drive å bygger om til manuel på min no,men var så smart å ikkje sjekka kor svinghjule sto i forhold til motoren..so kor tappen på svinghjulet skal stå? midt på startmotoren har eg hørt? og korleis skal motot stå?
  5. har prøvd en annen lmm...bilen går veldig ujamt på tomgong og lavt turtal,men går nåke londe grett på litt turtal..men når den blir varm vil den bare dø ut,og får ikkje start..når den blir kald ijenn starter den..noen sensorer på toppen som kan vær gåen ?
  6. oki..nei var veldi lite irr der..brukte elektro rens og litt sånt i koblingene..tok dei ut og sjekka stikkere også.
  7. fant ut av når eg tar av lendinga på luftmengdemålaren,so går bilen fint på tomgong,men ikkje på høgt turtal..å når eg sett den i,då beynder den å gå ruskete,å dør ut til slutt..gåen lmm? eller ledningsbrudd?
  8. bytta ledningsnett i motorrom på bilen min etter at de vart litt oppbrent...alt er tilkoblet som de skal,men bilen starter ikkje,står så vidt å putrer,so stopper den. har prøvd å bytte lmm,tenningsmodul,sjekka fordelarlåk,rotor,sikringer,rele,bensinpumper, å endel anna...men ingenting har vår til hjelp..noen ide om ka de kan vær?
  9. hjula vil komme nærmare skjermane ja..he monge kompisa so he eiker felga..å dei bilane e BRA mykje kappa..
  10. vart ute å kjørte idag..so plutseli kom de en go del me røyk ut i område med ratte..å no vil ikkje den starte :S får opp alt av instrumentlys når eg har på tenninga,men når eg prøver å starte,so skjer det ikkje nåke..noen som har peiling på ka det kan vær? brente ledninger?
  11. takker:) kjøpte det på eit trykkeri her i ørsta..får sikkert lagd det overalt
  12. dårli me oppdateringer her no fårtiden..bilen er avskilta får vinteren,å da skal de blir jort endel me den..blir ny lakk,muligens royal lilla :) nye felger +++ vist noen har erfaringer med photoshop,så er de bare å lage til i noen farger:) tar imot de meste av forslag.. :)
  13. plutselig her en dag når eg vridde om bryteren til lysa heilt over(til venstre) so var der ikkje noe strøm på den "kretsen" men dei 2 andre virker:angry: har sjekka over sikringene..noen som har peiling? rele?
  14. kjøpte dei på bilvarehuse her i ørsta..selge dei på bilxtra å sånn me..
  15. hehe...ja min sin teke nedi overalt..eksoanlegge e heilt flatt onder..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår