thofte Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Bilen har hatt 1 tidligere eier, gammel dame som har kjørt den til og fra butikken i Svolvær. Kjøpte eksemplaret oss Møller i Svolvær. Hentet bilen min på hurtigrutekaia i Bodø en varm Mai natt. Da var bilen HELT "stock", med kassetspiller og hele pakka. Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe særlig med den i det hele tatt.. Men etter at jeg begynte å lese rundt på forumet her ble jeg mer og mer inspirert og ikke minst overbevist om at noe bare måtte gjøres med den. Takk til dere! Det tok som sagt litt tid før jeg skjønte dette, det er grunnen til at det ikke er gjort så veldig mye med den til nå :D Spesifikasjoner VW Golf III CL 1994 modell 1,4 liters motor 56.347 km Bilder Slik så den ut når jeg kjøpte den: Nye baklykter - Gode gamle "trygge" Crystal Clear: Nye felger - BM Racing Kobra 195/50-15: Av med CL/GL leppa - på med original GTI/VR6 leppe: FK Angel Eyes i chrome Klare blinklys og tåkelys montert Det som er gjort til nå Bilstereo - Sony CDX-A250 Høytalere - Sony Xplod XS-F6931R 6x9" i hattehylle Nye baklykter - Crystal Clear Nye felger og dekk - BM Racing Kobra 195/50-15 GTI/VR6 leppe FK Angel Eyes i chrome Klare blinklys og tåkelys Nye sommer felger - RS4 16" Emblemfri grill +litt annet småtteri Planer Senk Audi TT pedaldeksler Armlene Girkule - Golf 4 GTI Alle tilbakemeldinger, hint og tips, ris og ros mottas med stor takk! Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Fin bil! Helt lik min når jeg henta den. Du trenger litt glassfiber styling fangere! hehe, jeg har frontfanger og bakfanger om du er interresert Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hva slags fangere er det du skal selge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 den der blir tøff når du får slengt på klare blinklys og kansje litt senking? syns den var skam tøff hvit med sorte plast. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Tøff bil du har fått deg. glad for å høre at du tar isperasjon fra folket på forumet. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Gratulerer med fin bil :) Planene ser bra ut, bare du prioriterer riktig. Senk og emblemfri grilll og hvite blinklys kommer nok til å hjelpe mye! Er lakken så bra som det ser ut på bildene? Eller er det skarpet opp mye i PS? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Kan bli fin den. Her kan du hente inspirasjon:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=105151 Syk fyr:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg skal selge disse to. Frontfanger er aldri lakkert: 4000kr for begge to Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 FIn denne, jeg er jo da ikke noe fan av de svarte listene, samt fangeren og bakfangeren. Synes dem skal være i samme farge som bilen :) Meen dette blir nok bra. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 FIn denne, jeg er jo da ikke noe fan av de svarte listene, samt fangeren og bakfangeren. Synes dem skal være i samme farge som bilen :) Meen dette blir nok bra. Det kan jo bli kjempe tøft med svarte fangere hvis resten passer til det :) blir moro og se hvordan den blir med litt senking og andre blinlys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Gratulerer med fin bil :) Planene ser bra ut, bare du prioriterer riktig. Senk og emblemfri grilll og hvite blinklys kommer nok til å hjelpe mye! Er lakken så bra som det ser ut på bildene? Eller er det skarpet opp mye i PS? Tar dette som et komplement, da det eneste jeg har gjort i PS er å sladde skiltene :thumb Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 den der blir tøff når du får slengt på klare blinklys og kansje litt senking?syns den var skam tøff hvit med sorte plast. Vemund Hehe, takk for det. Synes også kontrasten med hvit lakk og svart plast er tøft! Men skal også være enig med zuhr at hellakkering kanskje hadde gjort seg, og sikkert vært kult. Men dette er ikke noe som prioriteres i nærmeste framtid. Lurer ellers litt på om meningene rundt 2 eller 3 rillers emblemfri grill? Og om jeg evt skal lakkere grillisten hvit som den er nå, eller la hele grillen være svart!? Dette vil da også avhenge i litt om hvilken farge jeg skal ha på angeleyes´a, svart eller chrome? Har jo litt å si på heletsinntrykket til hele fronten... Noen meninger? Takk for alle kommentarene!:m'm: Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Syns 2-rillers er penest, samt at du lakker den nederste grillista (den som går ut under lyktene) hvit.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 bil med potensiale..det jeg vill gjort uten tvil er: 1.Lakkert nederste delen av bilen svart slik at den går i ett med fangerene (syns det er stilig jeg da!) 2. Ventofront (!) her får du byttet golf fronten din mot en vento front vettu ;) 3. Senk/felger så er det jo alt det vanlige og da..som blinkers og sånne småting..men det er jo ikke ting som haster så som det andre mener nå jeg da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hoii! pen bil =0) tror dette er den peneste, hvite golfen jeg har sett pr. dags dato..som er orginal lakket ! Ser ut som du har noen gode planer! g00d løkk! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg