Racing_ Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Når man skal bytte bakdemperne på en 93 mod. mondeo, må man skru noe inni bagasjerommet da? (oppå tårnene) Eller foregår all skruing på utsiden av bilen? Holder på å bygge stereo, og vil ikke bygge inn for mye hvis jeg må skru oppå støtdempertårnene. MVH Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Nå er jeg ingen ekspert på Mondeo, men jeg tviler på det. Kommer an på hvordan bakhjulsopphenget er konstruert. På Astra G og Golf 4 trenger man ihvertfall ikke skru inni bilen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Trenger ikke skru inni bilen. Demperne kommer av seg selv etter at du har løsnet de to boltene som sitter helt oppunder hjulbuen. Kan være litt "keitete" å komme til, men det går. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Dette er faktisk en ganske enkel sak, men du bør ha en løftebukk, da skrur du ned hele bakakselen, tror du må løsne på noen få bolter. Bytta fjærer på min på ca 10 minutter på denne måten, tar sikkert litt lenger tid når det er demperene også. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Ok, takk for svar. Da er det bare å bygge i vei :op: Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg