Raymond Andersen Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Gleder meg skikkelig nå!!! var det vanskelig å ta ut taktrekket, m t p at frontruta sitter fortsatt på, hvordan fikk du ut deet uten å "brette" og "knekke" det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Gleder meg skikkelig nå!!!var det vanskelig å ta ut taktrekket, m t p at frontruta sitter fortsatt på, hvordan fikk du ut deet uten å "brette" og "knekke" det?? Var ikke helt enkelt. Men taktrekket i boraen var mye "mykere" enn deti f.eks golf 4. Så det var ganske bøyelig til en viss grad. Tok det ut gjennom seteryggen. Hadde ikke noe seter i, og slo ned fremstolene helt. Så gikk det å lirke det ut gjennom bagasjerommet. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 ok såpass ja. btw,sjekk ut denne linken :P Medlemsforum bedre sent enn aldri :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hehe, var jammen på tide ;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Noen bilder av hvordan ståa er på bilen for tiden:) Fjerning av lister på fangerne Og her står bilen klar til litt pussing :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Var innom og så litt på bilen idag også. Begynner da å ligne noe nå snart. Regner med det kan begynnes å lakkeres litt ikveld :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 da er skjermer og dører lakkert, maskeringa på taket er tatt av. Tak, panser, koffertlokk, grill, og list blir lakkert imorgen tidlig etter at skjermer på bilen er maskert. :) det blir da dette.. :partyon: Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg gleder meg til å se resultatet!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ser bra ut det der, gleder meg til å se resultatet! :) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Da var jeg og hentet bilen. Meget bra lakkert Wizzy :partyon: Noen bilder må det vel være. Skal prøve å ta noen litt bedre idag. Speil og merke bak. Bakgrunnen på merket er lakkert samme farge som bakluken. Fargen er ikke så sort som det kan virke på noen bilder. Er iblandet litt sølv, og blå perlemor. Er også like mye blå perlemor i sølvfargen. Dørhåndtaket. Må ha nyklippte negler de som skal åpne dør her nå :op: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Flere biler. Ble ikke så bra bilder ser jeg, fordi det begynte å bli mørkt ute. Hva tror folk da? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Tok noen bilder idag. Ser litt bedre hvordan fargen er i dagslys :) Bilde som viser den mørke fargen litt bedre. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Nå er fangerne mine klare til lakkering snart også. Håper på å rekke å få til dette før påske, så jeg kan montere sammen bilen i påsken. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 dette blir gromt =) nice Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ville tatt bare tak, speil og b-stolpe i sort jeg, men det er nå bare min smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg