Mission Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Da har jeg bestemt meg for ikke å selge boraen likevell:op: Men har istede bestillt meg litt deler til en;) -Ny grill emblemfri. får se hvordan denne blir på bilen. -Kort sort antenne, lei av den blanke jeg har nå som har begynt å ruste. -Speil fra en MK5 -Led-lys(Bestilte noen universale nå for å begynne med. Har planer om å lage sånn S6-look foran. Men vet ikke om jeg vil prøve med orginale S6 lys da de er fryktelig store og koster en del bare for å teste om det går:op: Ellers har jeg begynt å høre på priser på lakkering, slik at bilen kanskje får et nytt strøk med lakk i løpet av vinteren:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Det blir stilig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Takk. Håper da det blir det :) Vurdere også å fjerne lister på fangeren foran/bak. Noen som har mening om hvordan dette kan bli? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 du skal ikke selge allikevel nei. jeg som hadde håpt den forsatt var til salgs når jeg hadde fått skrapt sammen penger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hehe, bare å komme med bud det ;) Men tok å slettet anonsen på autodb ja. Får se om jeg får gjort med den i vinter. Må ha noe å holde på med i vinter også.hehe Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Det er bra du er fornuftig msoer,skjønt at Bora er tingen du å ja =) hehehe Kan uansett si deg det at denne bora er sinnsykt fin. :win av meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Takk for det ja :) Ble jo sinnsykt strøken å pen din også etter lakkering. Satser på å få sett den live til sommeren? Ellers har jeg fått alle de delene jeg bestillte nå, uten lysene. Litt skeptisk til speilene, og om de blir noe bra. Men får prøvemontere de å se tenker jeg. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 mk5 speil? org speil, passer det rett over med motorer og uten adaptere og sant da ?? høres kult ut det :_D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Er ikke orginale speil nei. Eller, ser ikke noe forskjell på de jeg da. Men jeg bestillte de fra tysk firma med adaptere og ledninger tilpasset bora ;) Så blir spennede å se hvordan det blir. Er litt redd de blir store på bilen :( Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Lite som skjer med boraen for tiden. Men venter på svar på en jobbsøknad. vil ikke starte på noe før jeg har fått det svaret :shake Men om det jeg får den, så har jeg prøvd meg litt smått på PS med hvordan den skal bli i allefall Dårlig redigering, men ser da sånn ca hva jeg tenker på: -Lakkeres i orginalfarge, men med enten blå perlemor før klarlakk, eller en litt annen nyeanse på lakken. -Skal på med smalere dekk, slik at jeg får senket den litt mer -Fjerne list på fanger foran/bak, men tror jeg skal beholde de på sidene(samme stil som på A4 b5) -Fjerne blinklys på skjerm foran og sette på speil fra golf5 -Embelmfri grill -Lage en cat-killer under fanger foran -Har også vært inne på tanken på sort folie på taket, men får se ann dette litt. Lurer på om trenden med sort tak vil snu snart:confused: -Tenkt på å cleane overgangen mellom leppe og fanger også, men er litt dritt om jeg skulle være uheldig å ødelegge den. Mye arbeid å skifte da den må kuttes av og cleanes på nytt. -Usikker på om jeg skal cleane bakluken, da det er greit å ha ett nøkkelhull på bilen i tilfelle strømtomt.(Har ikke nøkkelhull på dørene) Andre forslag til endringer som dere synes jeg må ta i forbindelse med hellakkering av bilen? Kom gjerne med tips:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Høres bra ut planene dine, men hadde iallefall droppet catkillern :) Jeg syns ikke det er pent.. Svart tak syns jeg er kult, men om du skal ha svart tak syns jeg du bør lakkere.. Blir mye penere finish og ser "helere" ut spør du meg.. Clean bakluken, merker det godt når du begynner å få lite batteri på trykkern ;) Som jeg skrev på VACN, hehe :) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hehe, svarer nesten samme som på VACN jeg da;) Catkilleren blir det nok jeg lager uansett da. Men er ikke sikker den blir montert. Og det skal være en sånn som har samme form som leppen foran, og sitter klistret helt oppe i fangeren. Er litt skeptisk til sort tak. Det blir jo visendes så godt på sølv bil. Bedre på din, da du har mørk bil, så den blir clean uansett:) Så tror jeg går for folie. Blir det ikke noe bra, så blir det jeg går for sølv tak, eller lakkerer senere;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Når det gjelder låsen bak. Er det ikke mulig å flytte en lås til "undersiden" på luken. Der du trykker for å åpne lokket bak. Blir jo skjult da:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Mission skrev: Når det gjelder låsen bak. Er det ikke mulig å flytte en lås til "undersiden" på luken. Der du trykker for å åpne lokket bak. Blir jo skjult da:) Hmm, tja.. om du klarer å modde det "VW" emblemet(låsesylindern) og får mekka det til på undersiden slik at det blir helt tett så hadde det jo vært kjekt.. Men tror nok ikke du kommer til å få noe problem med at du ikke har låsesylindere egentlig.. Når du merker du begynner å få dårlig batteri i nøkkeln så bytter du kjapt.. Men jævli kjipt å bryte seg inn i sin egen bil om nøkkeln skulle kollapse.. hehe Er ihvertfall mye penere og cleanere å fjerne nøkkelhullet :) Oppunder der når du fjerner låsen bare stripser og taper fast den ene brytern, slik at du får åpnet kofferten med handtaket :) Bare legger til at bilen din kommer til å bli clean og pen hvis du gjør planene dine ;) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hehe, men er jo ikke bare nøkkelen som er problemet da;) Sett at jeg på en eller annen måte glemmer kupelys eller noe sånt på. Men dette får jeg se litt på. Går jo kanskje ann å sette på en lås bak skiltet, av den litt eldre typen? Bare så den er en nødløsning. Takk for det:) Håper jeg klare å gjennomfør planene mine i vinter i allefall. Selv om jeg har kjøpt meg en annen bil som jeg regner med blir et bra pengesluk.:rolleyes: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg