HOFSOE Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har vasket den og så har jeg lagt om til vinterdekk :( for et trist syn det vart. Men derimot blir det enda morsomere når sommer kommer igjen! Tror også det er noe feil i releet i bilen. (Mener det var det de sa) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Bulka døra i vinden:( FAEN`S dritt vind..:shake Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 tåler bimmer'n så lite att vinden lager bulker!? ;) Har pussa lakkrust i dag jeg! huff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 satt på listene ved kanalene, satt på nylakkert stag i grill, satt på emblemene ved hjulbuene, vasket bilen: :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 tåler bimmer'n så lite att vinden lager bulker!? ;) Har pussa lakkrust i dag jeg! huff Nei men jeg har en jobb på lista.. og der blåser det noe inni HELVETE!!! SÅ vinden tok tak i døra å sendte den mot skjermen:( Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg har badet bilen... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Solgt den... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Lagt over til vinterdekk på volvoen :D justert gassern litt på den... Polert av poleringa som jeg ikke fikk tatt av igår på Proben.. hehe.... Ellers idag skal jeg bytte det ene motorfeste for og se om jeg får mindre vibrasjoner.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 tatt av listene nederst på dørene, pussa og lakk opp overflaterust rundt om på bil, rydda inni lokalisert vann lekasjen og fått tak i noen nye parts... og fylt spylervæske da... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 lagt om til vinterdekk.. Alltid like kjipt å ta den første kjøreturen, og alt man hører er "DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" fra de jævla piggene.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kosta av 5 cm tettpakka snø etter at bilen hadde stått en time.. ellers har jeg sklidd mellom snøfokk-skavlene her oppi nord.. snødde no j***i i dag! Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 fyrte opp Corolla'n og kjørte full fart gjennom en 30 - 40 cm dyp og 5 meter lang sølepytt som dermed gjorde at gassen hang seg opp* og jeg måtte slå av tenninga før motorn sprengte :) Ja, så har jeg kasta ut søpla fra bilen. (*. må ha kommet vann i noe rundt forgassern) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 i dag har jeg ikke rørt den engang(fylla i går) men på dagen i går la jeg på vinter dekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Idag har jeg kjørt på nysnø :angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hærja litt med andre ord :P :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg