Gå til innhold

Hva har DU gjort med bilen din i dag?

Ranger emnet


Housey

Anbefalte innlegg

  • Svar 449
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bytta bensinrøret som går rundt motorer og slangen fra dette og opp til pumpa på en Opel Record 2,0S 1984 modell, så nå spruter det ikke bennsin lengre fra forgasseren.

 

EDIT: fjerna litt irr fra fordeler, pluggledninger, kontakt til tenningsmodule etc.

 

Må lade batteriet igjen og ta den på veien og se om alt virke... har stått ut i nesten 2 år

 

 

Og virker den OK er EU-kontoll neste. Etter den får jeg se om den overlever :D

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiksa startfeil (dårlig kontakt plusspol på batteri :)), henta meg oljekjølerkit!!! og skambrukt bilen bittelitt :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke spøke med Leon'er vet du:)

 

Ellers idag så har jeg ladet bilen som nevnt over, noe som fungerte heller dårlig. Fylte litt bensin, startet med startkabler (på første forsøk etter den har stått stille i 4-5 måneder:)) og kjørt en passe lang tur med go'musikk så høyt jeg kan spille.

 

Godt å kjøre en stiv og god bil igjen, selv om "105/95/14" dekkene ødela all moroa. Skulle hatt mine egne dekk og felger ja.

 

Så nå har jeg skikkelig dilla på 16v igjen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår