Mr.TransAm Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129568 Jeeeyy.. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129568 Jeeeyy.. Jaja. Den blir neppe blant de mest smakfulle, eller har den høyeste kvaliteten:) Sikker på at interiøret kommer til å riste, skinnet ser billig ut og cromen flasser etter noen få km:) blir nok en pimp-bil som kun brukes til show-of for rappere det der.... mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ehhhhhh....:iconsm Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Står jo at den har krøllfrie støtfangere! :D Mon tro hva den drikker på mila..? ^^ Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ehhhhhh....:iconsm ehh hvaforno? Amerikanere er verdensmestere i smakløshet, og jeg tror neppe denne bilen er et unntak. Hvem i helvete har bruk for 8 eksosrør?? EN europeisk eller asiatisk designer hadde i det minste nøyd seg med 2 evt. 4... Det er jo amerikanerne som gir oss de styggeste trendene verden har sett. Hvor ellers kan man finne camry med toyota-emblem i gull f.eks.? kan ramse opp tusentalls eksempler på amerikanernes totale mangel for logikk, design og kvalitet..:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Og jeg kan ramse opp tusentalls eksempler på amerikanernes totale forståelse for logikk, design og kvalitet. Alle har svin på skogen, bare at du får vite om flere av amerikanernes enn andres. Dette blir sikkert en ny oljesjeik-bil. ^^ Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Vel, det er definerbart. Jeg syntes stilen i amerikanske biler er kjempebra, og er fornøyd med det... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 oddi: Smaken er som baken, den er delt! Det er jeg glad for! Personlig mener jeg at det ikke er mulig å finne mer smakløse biler en japsebiler... Du har din mening, og det er greit for meg, sålenge du ikke presser din mening ned over ørene på meg. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 oddi: Smaken er som baken, den er delt! Det er jeg glad for! Personlig mener jeg at det ikke er mulig å finne mer smakløse biler en japsebiler... Du har din mening, og det er greit for meg, sålenge du ikke presser din mening ned over ørene på meg. :usa: :usa: Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Tja. Kanskje dette blir den første amerikanske bilen som ikke bruker resirkulerte colaflasker til interiørpaneler. Tror nok dette blir en ekte show-off-look-at-me-bil. Denne bilen burde få horn på panseret for å signalisere hvor harry den kommer til å bli. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Og jeg kan ramse opp tusentalls eksempler på amerikanernes totale forståelse for logikk, design og kvalitet. Alle har svin på skogen, bare at du får vite om flere av amerikanernes enn andres. Dette blir sikkert en ny oljesjeik-bil. ^^ Jeg har også prøvd å finne frem til amerikanernes forståelse for logikk, design og kvalitet.. jeg har funnet etpar ting som funker bra. Leatherman og MagLite er genistreker.. Samme er en hel del våpen.. men dette er jo kun ting som kommer fra militæret, og der bør de lykkes, de bruker tross alt endel penger på det:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Kvalmt.... Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 åja en sånn en må jeg nok ha meg en gang... øh.. hvem faen har bruk for en sånn bil? som supraguy så fint sa det: kvalmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 åja en sånn en må jeg nok ha meg en gang... øh.. hvem faen har bruk for en sånn bil? X to Z Xzibit..? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 dere som snakker drit om amcar her er noen kommunistsvin!! snart så kommer det noen svartkledde mennesker med solbriller på døra deres og spør om dere driver med UNAMERICAN ACTIVITY (kommunisme). :), USA setter standarden på bilfronten. Om det er i form av USA produserte biler, eller i form av at Japan og Europa prøver å tilfredstille de amerikanske kundene ved å lage fete biler kan være det samme. En svær Toyota Pickup i USA med V8, ser jeg nesten på som litt amerikansk. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg