Stuffed Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Og forresten så øvelsesjkørte jeg med en Honda NSX, så hadde muligheten til og holde følge med de andre, (noe som var vanskelig nok i grunn)...vet ikke hva du hadde tenkt og øvelseskjøre i. Men så fremt du ikke har noe som du vet har motor til og holde følge bilene og dra lett i fra dæm, og ikke har erfaring...ikke kjør på banen! Spør heller folk om du kan sitte på runder, og studer kjøreteknikkene... Blir muligens en dodge ram srt-10 :) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Blir muligens en dodge ram srt-10 :) Som igjen er liten lastebil som du ikke har lov til å kjøre? :P Hehe, nei tror det er best å vente på lappen ja ;) :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Den er ikke liten lastebil, veier bare 2.5 tonn ;) er vel 3.5 som er grensa? Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Den er ikke liten lastebil, veier bare 2.5 tonn ;) er vel 3.5 som er grensa? Er ikke egenvekta som bestemmer, men tillat totalvekt. Kan være registrert som lastebil pga. avgifter. Sjekk i vognkortet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Blir muligens en dodge ram srt-10 :) Om de lar noen øvelseskjøre med en slik bil, ja da vet jeg ikke..... Jeg er 100% mot øvelseskjøring på bane uansett hvilken bil det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kommer da an på min far, men vi får se, spørs om jeg får lov til å kjøre bil til 700 000 på bane uansett! :P Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ARC er da ikke noe øvelses-kjøring bane! FFS.... Stuffed : hold deg til mopedn så lenge Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Øvelses kjøring på banekjøring på sommertreff må jo være noe av d dårligste forslaget jeg har hørt..... Blir rimelig greit med gromme raske biler utpå der til sesongen å d er ikke akkurat plassen å lære seg kjøre bil. Uansett om man har pappa m srt:batman: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kommer da an på min far, men vi får se, spørs om jeg får lov til å kjøre bil til 700 000 på bane uansett! :P 700.000,- for en liten lastebil?? Gæærn han faren din eller? :ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kw200sx Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Håper jeg har en bil klar til et av treffene.. iår hadde jeg rådebank begge treffa..... og det var forskjellige motorer.... *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 700.000,- for en liten lastebil?? Gæærn han faren din eller? :ahahahhaha: Såklart :D Hehe er jo morsomt med 505 viperhester på en rwd pickup! :batman: Men jeg kom ikke med noe forslag, jeg bare lurte på om det ikke var mulig, og siden jeg har fått det besvart er det vel ikke mer å diskutere? :klovn: Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Såklart :D Hehe er jo morsomt med 505 viperhester på en rwd pickup! :batman: Men jeg kom ikke med noe forslag, jeg bare lurte på om det ikke var mulig, og siden jeg har fått det besvart er det vel ikke mer å diskutere? :klovn: Stemmer :) Du er på lik linje som med dem uten klasse B :ahahahhaha: Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Kommer da an på min far, men vi får se, spørs om jeg får lov til å kjøre bil til 700 000 på bane uansett! :P Var vel å ta liiiiit hardt i..... 700 000 laken....? Er den tatt inn som lastebil så har man fått den fra 380 000 og oppover + mva. Har ikke sett noen ennå som er tatt inn som varebil på grønne skilter ennå. Nå har det jo kommet nye regler i år, så har bilen vært i Norge i 3 år så kan man omreggeistrere de avgiftsfritt til varebil. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Tror farsan sa at den nyeste kom på 700 laken med alt av utstyr rett fra statene.. :P husker ikke 100% though.. Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ja ja.. Blir det ikke ny bil på dere, så kan du få en tur i min SRT 10... Og den kan garrantere deg at du ikke vil glemme...!!! Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg