Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stedet blir på jobben, dvs. Skoppum.

 

Når dere kommer enten nord eller sør fra så er det skilter mot Skoppum.

Fra nord passerer dere Holmestrand. Følg 4 fila også blir den innsnevret, fotoboks. På toppen v fotoboksdumpa så ser dere Sundance massasjebad på venstre hånd. Kjør videre forbi også ser dere Falken bergningsbil og skilt Skoppum

 

Fra sør passerer dere Sandefjord, Sem også kommer dere inn på en veikonstruksjon. Følg denne til dere kommer inn i en 70 sone v en kirke og fotoboks. Fra kirka er det en drøy km så er det skiltet Skoppum til venstre ved Falken Bergningsbil.

 

På Skoppum kommer det en veldig skarp venstre sving også får dere SensoNor på høyre hånd. Kjør inn her også ser dere Memscap og Laguna Is Produkter. Kjør ned ved Laguna, så får dere VBK på høyre hånd.

Fortsett videre ned så ser dere bygget på linken.

 

Ta med dere varmeklær, partytelt, drikke, lader og skjøte ledning.

 

Vi stiller med grill,pølser og ketchup + sennep.

 

Skal dere ha biff,potetsalat++ så må dere ta det med selv.

 

Starter kl 16.00 og holder på til kl ??.??

 

http://www.skoppum-mek.com/

 

Er dette for dårlig forklart gi beskjed så skal jeg prøve å være litt mer eksakt i lunch pausa

 

Eller kontakt meg på 98646960 (sms)

 

Inngang kr: Gratis

Pølser: Gratis

 

Siter gjerne dette i ny å ne så alle får det med seg, så ikke noen overser denne meld

 

Kommer du sørfra blir det vel til Høyre ved FALKEN?

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedet blir på jobben, dvs. Skoppum.

 

Når dere kommer enten nord eller sør fra så er det skilter mot Skoppum.

Fra nord passerer dere Holmestrand. Følg 4 fila også blir den innsnevret, fotoboks. På toppen v fotoboksdumpa så ser dere Sundance massasjebad på venstre hånd. Kjør videre forbi også ser dere Falken bergningsbil og skilt Skoppum

 

Fra sør passerer dere Sandefjord, Sem også kommer dere inn på en veikonstruksjon. Følg denne til dere kommer inn i en 70 sone v en kirke og fotoboks. Fra kirka er det en drøy km så er det skiltet Skoppum til høyre ved Falken Bergningsbil.

 

På Skoppum kommer det en veldig skarp venstre sving også får dere SensoNor på høyre hånd. Kjør inn her også ser dere Memscap og Laguna Is Produkter. Kjør ned ved Laguna, så får dere VBK på høyre hånd.

Fortsett videre ned så ser dere bygget på linken.

 

Ta med dere varmeklær, partytelt, drikke, lader og skjøte ledning.

 

Vi stiller med grill,pølser og ketchup + sennep.

 

Skal dere ha biff,potetsalat++ så må dere ta det med selv.

 

Starter kl 16.00 og holder på til kl ??.??

 

http://www.skoppum-mek.com/

 

Er dette for dårlig forklart gi beskjed så skal jeg prøve å være litt mer eksakt i lunch pausa

 

Eller kontakt meg på 98646960 (sms)

 

Inngang kr: Gratis

Pølser: Gratis

 

Siter gjerne dette i ny å ne så alle får det med seg, så ikke noen overser denne meld

 

pølsebrød og lompe også? :P

 

bare spør siden jeg har tatt med grillutstyr på db-drag osv før, og glemt sånt, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt så godt med på denne tråden pga Tiësto konserten, men nå som den er avlyst og treffet er såpass nær, frister det litt å ta deg en tur og møte folk fra forumet :)

 

Fare for at jeg, noen hamburgere og ts-w5000spl tar en tur innom i 4-5 tiden hvis det er plass :)

2x Stroker 15" - 138,4 dB

Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB

Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V

Student - 3. år Elektroingeniør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror da det går greit :)

 

Hehe.. Vet ikke hvor mange burgere det er, men mener å huske at det er 5 KG i en kartong, så det vil jo bli en del burgere :)

 

Rekker ikke innom der idag, men satser på at jeg rekker det imorgen før jeg drar utover.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsemenyen vi stiller med er som følger:

 

Ostegrill med chilli (Grompølsa si)

Løkpølser (for kjennere)

Tapaspølser (små nusselige, men muligens at det er noe tak i de)

Lomper

Idun Ketchup

Idun Pølse Sennep

Idun Bod sennep

 

Totalt ca 82 store og mange små pølser

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt så godt med på denne tråden pga Tiësto konserten, men nå som den er avlyst og treffet er såpass nær, frister det litt å ta deg en tur og møte folk fra forumet :)

 

Fare for at jeg, noen hamburgere og ts-w5000spl tar en tur innom i 4-5 tiden hvis det er plass :)

 

Setter deg opp da :)

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår