Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og har bursdag i morra faktisk ja, men tar til takke med gratulasjoner en dag i forveien også jeg :)

 

Får vel gratulere deg på forhånd jeg også.

 

Bare hyggelig det, så får man hvertfall muligheten til å snakke med andre folk som har samme interesse.

 

Synes det er greit å ha bilstereotreff året rundt jeg da, er jo bare ett spørsmål om å kle seg godt nok..

 

Grillparty greia var et kuult tiltak synes jeg. Håpet på litt mere SQ der da, men det var morro uansett.

 

On a sidenote da jeg ikke kan dy meg ;) : Ræva bilde på DVD spillern din btw, interlaced, urene farger, pixlete som f. Ene skiva jeg testa var det litt riper i og det synes den ikke var noe fint, da ble det feil i mpg streamen og full pakke (fikk angst når tenker på hva det svineriet der fra pioneer koster) hihi :) Lyden som kom ut av den derimot var jo ikke ille :)

 

Tenkte å dra i gang en dB-drag rundt juletider også kanskje, evt over nyttår ;)

 

Hadde bare SQ gutta vært like "hissige" på å dra igang compoer...

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT:

Jeg har bursdag i MORGEN! ;) til og med svigermor sendte meg en melding i dag hvor hu gratulerte, jeg begynner jo snart å tro at det er 3.oktober i dag :D

 

 

Og Deleted:

Ang bilde, ja jeg synes selv det bildet er "dårlig" men det er godt nok til bilbruk, bildet på den andre saken jeg hadde før var mange ganger bedre enn på denne.

 

Spilleren koster nok ikke pga dvd bruken, er nok navigasjonsdelen som koster, og denne eier det meste som finnes på markedet i dag :) bare sånn at du ikke glemmer hvorfor den har en veil pris på over 20 000kr.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det, så får man hvertfall muligheten til å snakke med andre folk som har samme interesse.

 

Og har bursdag i morra faktisk ja, men tar til takke med gratulasjoner en dag i forveien også jeg :)

 

Synes det er greit å ha bilstereotreff året rundt jeg da, er jo bare ett spørsmål om å kle seg godt nok..

 

Tenkte å dra i gang en dB-drag rundt juletider også kanskje, evt over nyttår ;)

 

Grattis med dagen som kommer i morgen. birthday :wave

Mvh, Elin

 

Toyota Carolla 86- Min første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen som kommer i morgen. birthday :wave

takk takk :)

 

første gang på 6 år eller noe at jeg skal feire den privat, har vel stort sett vært på arrangementer av ymse slag når jeg har hatt bursdag de siste årene..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig mørke bilder :( men her er de:

 

citroeng

citroengid4.jpg

 

fåård for faan!

foordkl1.jpg

 

Markro's anlegg

foordanleggjn9.jpg

 

James fååård

jamesfordsr6.jpg

 

Neonlys i bilen til Markro's fåård

neonlysfordqa9.jpg

 

Fort-knox opeln, rå bil!

opelntf7.jpg

 

Dårlig bilde av anlegget i renaulten

renaultlu9.jpg

 

Denne lille råtassen som sto i citroengen spilte helt sykt :D

raattanleggpu5.jpg

 

Toyaa

toyaapc4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et trevlig treff!

Morten, å stille med shorts i det regnet…:respect

 

Nils, må bare henge på å gratulere med dagen!

Fikk bekreftet at jeg trenger en del mer ”dynamic headroom” i bilen min etter din metning. ;)

 

Erik, hadde vært interessant å høre vad frontkittet ditt presterer neste gang vi ses. Selvfølgelig etter at skruene er utbyttet og godkjent av Zetec. :)

 

Matador, alltid morsomt å høre på "porscha".

 

Typhon, Deleted, Soundsteam Arosa, Coldbabe, Marius, DD-folka som stod ut i bilen min m.fl. kul å få ett ansikt på folka her. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår