Gå til innhold

Astra F griller

Ranger emnet


Ayapuri

Anbefalte innlegg

Har tenkt i noen dager på hva slags grill jeg skal gå til innkjøp av. Noen som har noen formeninger om hva en bør gå for i disse tider?

 

Selv sikler jeg på denne

 

GR-001020.jpg

 

Vet også at mattig har et par av interesse. Minuset ved disse er jo at den ene er dønn orginal uten Opel logoen og den andre stikker ut. Men må si det heller også litt på denne som stikker ut.

 

7063111010_1.jpg

 

7063101090_1.jpg

 

Så har jo også Rieger en. Men synes denne blir litt vanlig med tanke på at det er vel denne det går mest i.

 

resize.jpg

 

Noen flere jeg ikke har fått med meg?

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger sin synes jeg er finest. Det jeg gjorde på gamlebilen min jeg hadde for mange år siden var å skjære ut den rilla i midten på Rieger-grillen. Da blir den tøff serru.

x Opel Lotus Omega, prosjekt

x Opel Zafira OPC

x Opel Combo 2.0 16v turbo

x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging)

x BMW S38B38 (turbobygging pågår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

jeg dreit i ny grill og skjærte vekk både midtrille og emblem på original-grillen (den gamle vel og merke) blir helt likt men mye billigere...

vises ikke på bilde(kommer)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en runde i 240-forumet om du har et problem med å style "gamle" biler. Tror du får forklart hva folk mener om den saken mer effektivt enn her...

 

Volvo 240 er blodharry da. På linje med Ford Sierra.

 

Det er greit at slike biler styles til de ser ut som en utedo som er snudd opp-ned. De ser nemlig ut som en dass fra før, så forskjellen blir ikke så stor.

 

Opel Astra er noe annet. En ganske alminnelig bil som passer for min mormor. Helt feil utgangspunkt for styling.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Opel Astra er noe annet. En ganske alminnelig bil som passer for min mormor. Helt feil utgangspunkt for styling.

 

Er det ikke det som er morsomt da? "Forvandle" en helt alminnelig bil til å bli mer sporty? Få sitt eget preg over sin egen bil slik at en selv blir fornøyd.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det som er morsomt da? "Forvandle" en helt alminnelig bil til å bli mer sporty? Få sitt eget preg over sin egen bil slik at en selv blir fornøyd.

 

En bil blir ikke mer "sporty" etter å ha fått ettermontert noen grelle plastikkdetaljer. Sporty går mer på motor, hjuloppheng og den slags.

 

Det viktigste er selvsagt at du er fornøyd med bilen din. Men ikke bli fornærmet hvis jeg ler og peker på bilen din mens du kjører forbi.

 

Legg inn et bilde når du er ferdig med å montere disse overprisede plastikkdetaljene da. Jeg mistenker at vi har en kandidat for "Forumets mest harry bil".

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil blir ikke mer "sporty" etter å ha fått ettermontert noen grelle plastikkdetaljer. Sporty går mer på motor, hjuloppheng og den slags.

 

Det viktigste er selvsagt at du er fornøyd med bilen din. Men ikke bli fornærmet hvis jeg ler og peker på bilen din mens du kjører forbi.

 

Legg inn et bilde når du er ferdig med å montere disse overprisede plastikkdetaljene da. Jeg mistenker at vi har en kandidat for "Forumets mest harry bil".

 

Sporty utseende har du vel aldri hørt om? For all del, le så mye du vil av bilen min. Forumets mest harry bil? Er det ikke da på tide å åpne øya litt mer? Finnes da flust med biler som har mer plastikk.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår