Gå til innhold

vurderer audi A4, hva mener dere?

Ranger emnet


halsen89

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter førstegangsbil til sommern, har sett å sett å sett enda litt mere, har prata me litt bilfolk, å de sier at audi ikke er det dummeste :P

Tenker da på en A4, har funnet noen 96 modeller til rundt 50tusen, siden jeg sansynligvis ikke har mere penger å bruke, er jo trossalt student :p enda ;)

 

Men er det noe man bør være på vakt når man kjøper A4? svakheter?

Ser at det er en del styling til denne bilen, og det passer meg ypperlig, siden det kommer nok til å komme på noen sideskjørt og slikt med tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville vært på vakt med foringer styre ledd og opphengskuler som ikke har blitt byttet det er ofte en del problemer med foringer i forstillinga som tørker ut og begynner å knirke men det er fine biler det :)

 

Okok, har hørt at det er endel problemer med det ja, men de er vel ikke allverden å bytte ut.

 

Ellers er det vel gode biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1997 A4 1.8 TQ

 

Har hatt en del biler og dette må være den beste bilen jeg har hatt! Er meget godt fornøyd med den. Men når sant skal sies, så hadde jeg aldri kjøpt en slik bil uten quattro. Da hovedsaklig fordi jeg hater biler med framhjulstrekk! Småfeil finner du på alle biler. Utgifter blir det uansett. Er jo ikke akkurat noen god investering å kjøpe bil... :)

 

Jeg anbefaler A4 m/Quattro på det varmeste!! :thumb

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1997 A4 1.8 TQ

 

Har hatt en del biler og dette må være den beste bilen jeg har hatt! Er meget godt fornøyd med den. Men når sant skal sies, så hadde jeg aldri kjøpt en slik bil uten quattro. Da hovedsaklig fordi jeg hater biler med framhjulstrekk! Småfeil finner du på alle biler. Utgifter blir det uansett. Er jo ikke akkurat noen god investering å kjøpe bil... :)

 

Jeg anbefaler A4 m/Quattro på det varmeste!! :thumb

 

Ok! har jeg hatt råa har det blitt diesel quattro, men har desværre ikke det, så har en anelse om at det blir en 1,8 bensin, er vel ikke så mye forbruk på den heller som jeg har forstått.

 

Menmen, vi får se hva som er på markedet når pengene ligger trykt under puta mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår