oWo Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i denne slangen? Har forhørt meg både på den lokale Møller-sjappa og på Tess, men ingen klarer å skaffe en slange som 3,5mm innvending. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Møller må iallefall klare å bestille det. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Har vært å snakket med de på Madsen som er den lokale forhandleren for Møller. De sa det så veldig dårlig ut. De kunne ikke finne en den slangen på lageret i Oslo. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Dette er jo en helt standard vakumslange, som VW burde ha i bøtter og spann av. Fjetland i Stavanger har alltid hatt dette på lager. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jeg fikk kjøpt min forrige på Møller Romerike, men mener å huske at den ikke er 3,5 mm i innvendig dia? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg byttet min for en stund siden da syntes den så sliten ut, så tok ut slangen målte lengde og inner dim. (3,5) og kappet en lik fra lageret på jobben jeg. ser ingen grunn til at ikke tess eller møller skulle ha. Høres nesten mer ut som om de ikke gidder... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 slangen skal være 1000mm nøyaktig og 3mm innvendig.. :thumb du kan fint bruke en tykkvegget bensinslange, helst vakuumslange, men så lenge slangen er tykkvegget går det fint.. :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 slangen skal være 1000mm nøyaktig og 3mm innvendig.. :thumb du kan fint bruke en tykkvegget bensinslange, helst vakuumslange, men så lenge slangen er tykkvegget går det fint.. :): Måtte ut og måle nå som det ble flere anternativer her og stemmer med 3mm. jeg som husket feil i sist innlegg... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Oki, 3 mm! Da skal jeg få byttet jeg:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 bare husk at den skal være 1000mm nøyaktig! ikke 1010.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg